منتدى عالم الأسرة والمجتمع

منتدى عالم الأسرة والمجتمع (http://www.66n.com/forums/index.php)
-   صحة المرأة (http://www.66n.com/forums/forumdisplay.php?f=107)
-   -   عاشقات حلم الامومة (مايو 2008 - ديسمبر 2008) (http://www.66n.com/forums/showthread.php?t=162063)

ديدو 77 26-07-2008 08:18 PM

مساء الخير اخواتى الغاليات
اتمنى من الله ان تكونوا فى احسن حال

الاخت سراب الله يحفظلك اولادك بجد قصتك اعطتنا امل كبير

سما ان شاء الله يرزقك الذريه الصالحه فى القريب باءذن الله بس انتى حاولى تقنعى زوجك بهدوء انك فى حاجه لاطفال

كوكار الغاليه بنت بلدى متتاخريش علينا علشان الصفحه بتكون مش حلوه بدونك وان شاء الله يوفقك فى اخذ القرار السليم

يورنا ربنا يقومك بالسلامه ويجعلك ساعه سهله وتفرحى ببنوتك وتملاء حياتك سعاده انتى ووالدها ان شاء الله

سيده برتقاله كده تسبقينى :(:( ماشى على العموم ملحوقه بس انا منتظره شويه علشان اعملها فى شعبان وتكون النتيجه باءذن الله فى رمضان وساعدني على ذلك ان دورتى من غير علاج بتكون غير منتظمه فلازم اخذ حقنه علشان تنزل فاصبحت انا المتحكمه فى ميعاد نزولها ان شاء الله يكتب لى ولكى وكل اخواتنا الخير بس كان عندى سؤال انتى بدائتى من اول يوم لنزول الدوره باخذ حقن تحت الجلد ؟

كل اخواتى تقبلوا حبى ودعواتى لكم

حلمي قريب 26-07-2008 10:50 PM

سيده برتقاله + ديدو77
حبيبتاي ربي يوفقكم وييسر اموركم وان شاء الله ربي مايضيع تعبكم ولا يكسر بخاطركم يارب العالمين ..

وان شاء الله نسمع اخبار حلوه قريب
وتصيرين يا برتقاله كوكتيل .. وديدو 77 تصير ديدو 99 ههههههههههههههههههههههههههه

بنوتات طمنوني عنكم صادقه زجوله فيكم .. صرتو كسولات

الزاجله 26-07-2008 11:47 PM

سيدة برتقاله الله يكتب لج الخير يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب ويرزقج زيرزق كل البنات

حلومه انا موجوده

سمـــأ 27-07-2008 12:41 AM

السلام عليكم
وحشتوني إن شاء الله يكون الجميع بخير عزيزاتي كوكار وbarcha123ويورنا ونورا وغلا جلاجل وديدو أشكركن على مشاعركن الرقيقة ودعواتكن وأبشركم أني بكره إن شاء الله رايحه للمستشفى مو مهم كيف أقتنع زوجي لكنه ولله الحمد أستجاب والله يهديه وما يغير رآيه ويصبرني على كورس الإبر.........................أمانة لا تنسوني بالدعاء
وتصبحون على خير

الزرافة 27-07-2008 01:51 AM

مرميس الحمدلله أن أمورك تحسنت أختي أكثري من الإستغفار

أورنجايه ديدو يارب تنجح هالمره ونبارك لكم قريب وجميع الأخوات

بالنسبه لي مسافره أنا وزوجي بعد كم يوم نأخذ الإبر والأدويه اللازمه لأني بعملها في مدينه أخرى غير مدينتي

زهور عشوقه وينكم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كوكار لا تطولي الغيبه

إستغفرالله ,,,, إستغفر الله ,,,, إستغفر الله

mona777 27-07-2008 08:05 AM

سلامى للجميع
راجعت دكتورتى وقالت تحاليلى للهرمونات طبيعيه

جنى دان 27-07-2008 12:58 PM

دودى الف مبروك يا بنوته يا جميله ........... ربنا يثبت حملك وكل الحومل ويقومك لينا بالسلامه

ديدو وبرتقانايه ربنا يوفقوا يااااااااااارب ونبركلكو قريب

سراب ربنا يباركلك فى أولادك

سمأ الله يهديلك زوجك ويسخرهولك ويرزقك منه الذريه الصالحه

منى الحمد لله انك طمنتينا عليكى

يورنا تروحى وترجعلنا بألف سلامه

كوكاااااااااااار الله يهون عليكى وييسر لك أمورك .........ماتتأخريش علينا

ربيع الحياه جزاكى الله خيرا على دعائك ليا ........ الله يرزقنى واياكى وبنات المسلمين فى شتى بقاع الارض

كل البنات بحبكم فى الله

سيدة برتقالة 27-07-2008 01:59 PM

مرحبا بامهات المستقبل القريب :)
شكرا لكل من دعا لي يااااااااااارب يستجيب منا ومنكم ..
ديدو <<<< مش انا قلتلك اني هاسبقك :) معليش ياحبيبتي بس يمكن ترجيع الاجنة بنكون سوا وبلاش التكشيره دي :( اوكي :) <<<< خليكي كذا دايمن ...
حلوووووووومه حبيبتي يارب يسمع منك وتنجح عملياتنا وربي ما يضيع لنا تعب امييييييين ...
زجوووووله حبيبتي الف شكر لك على دعواتك الصادقة ويارب تنجح هالمره يارب ..
سما الله يرزقك في القريب العاجل بالذرية الصالحة ...
الزرافة الف شكر لك ويااااااااارب نبارك لك والله من جد استنى هاليوم واتمنى اكون اول من يبارك لك يااااارب بس انتي تفائلي بالخير وربي ما راح يضيع لك تعب ...
جنى دان حبيبتي مشكوره على دعواتك ويارب يستجيب منك وربي يرزقنا جميعا الذرية الصالحة ...
باقي البنوتات وحشتووووووووووني زهور ونورا وعشوقه ومشمومه وكوكار وكللللللل البنات وحشتوني

ام ريمون 27-07-2008 02:04 PM

مبروك حبيباتي افتتاح القسم العاشر الي لاقيت فية مبتغاي واتمنى من الجبار العزيز ان يجبرنا جميعا بالذرية الصالحة ويعكي كل محروم امييييييييييييين يارب

حلمي قريب 27-07-2008 06:03 PM

ام ريمون اهلا فيك حبيبتي .. ويارب يكون وجه هذا التجمع خير عليك وتجيبين احلى بيبي

الساعة الآن 07:45 AM.