منتدى عالم الأسرة والمجتمع

منتدى عالم الأسرة والمجتمع (http://www.66n.com/forums/index.php)
-   صحة المرأة (http://www.66n.com/forums/forumdisplay.php?f=107)
-   -   عاشقات حلم الامومة (يونيو 2007 - أغسطس 2007) (http://www.66n.com/forums/showthread.php?t=132244)

kokar_2001 03-07-2007 01:41 PM

حبيباتى انا متشكرة قوى على دعمكم ليا انا المفروض اعمل التحاليل على نص الشهر و بعدين اروح للدكتور يحددلى ميعاد الاشعة و ربنا يستر بقى انا حاسنى ذى سناء جميل فى فيلم الزوجة الثانية لما راحت نامت جنب القطار عشان الخضة تخليها تحمل!!!!!! او مثلا انى حرمى نفسى فى البحر و انا مش بعرف اعوم اللى هو حعملها حعملها خايفة مش خايفة حعملها (مغمض العين و الانف و الاذن تر تر)

دعواتكم و ان شاء الله خير

عارفين ايه اللى مخالينى صامدة بعد ربنا طبعا انى شخصية متفائلة فدايما ببقى عارفة ان الخير اللى لسه مشفتوش "اكيد" جاى فانا بقى قاعدة مستنياه ان شاء الله يجيلنا كلنا مرة واحدة و نعمل أزمة فى مستشفيات الولادة

ربى لا تذرنى فردا و انت خير الوارثين

عاشقة الطفولة 03-07-2007 05:52 PM

حبيباتي ملاك العراق برشـا و فتاة الاسلام بارك الله في عمركن و الله طول مدة غيابي عنكن و انا دائما التفكير في كل واحدة و دعائي لكن من صميم الفؤادي ان يحن الله عليكن و علي و يسعدنا و يرزقنا بكل الذي نتمناه و يفرح قلوبنا بالذرية الصالحة في العاجل آمين
غاليتي فتاة الاسلام حمدا لله على سلامتك الله يحفظك من كل مكروه اما عن سؤالك فأي اصابة من حادثة تترك اثرا لكن الامر يتعلق بدرجة هذه الاصابة و الاهم من هذا كله ان هناك اخائي تجميل لمثل هذه الحالات حبيبتي سلامتك الف سلامة
اختي كوكار توكلي على الله و خليكي دائما متفائلة و ربنا معك

عاشقة الطفولة 04-07-2007 12:33 PM

بنات فييييييييييييييينكم اش هاد البرود في الموضوع اردت ان اخبركم اني مسافرة اليوم للبلد راح توحشوني كثييييييييييييييييييييييييييييييييير اتمنى اشوفكم على خير

kokar_2001 04-07-2007 12:46 PM

تروحى و ترجعى يا شوشو بالسلامة و ان شاء الله حماتك صحتها تتحسن

عاشقة الطفولة 04-07-2007 12:53 PM

حمد الله على سلامتك انت فينك يا بت كنت غايبة ليه كده شغلتينا عليك

فتاه الاسلام 04-07-2007 01:27 PM

تسافرى فى رعايه الله وترجعلنا بالف سلامه مش تتاخرى علينا
ربنا معاكى ياكوكار اصمدى كدا وابقى طمنينا عليكى ويجعل تعبك بفايده

indienne 04-07-2007 01:39 PM

طريق السلامه اختي عاشقة الطفوله

عاشقة الطفولة 04-07-2007 02:57 PM

الله يسلمك اختيindienne و يبارك في عمرك اتمنى بعد عودتي اسمع اخبار سعيدة يا رب يا رب يا حي يا قيوم برحمتك نستعين اصلح لنا شاننا كله و لا تكلنا لنفسنا طرفة عين

indienne 04-07-2007 03:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عاشقة الطفولة
الله يسلمك اختيindienne و يبارك في عمرك اتمنى بعد عودتي اسمع اخبار سعيدة يا رب يا رب يا حي يا قيوم برحمتك نستعين اصلح لنا شاننا كله و لا تكلنا لنفسنا طرفة عين

ان شاء الله يارب
اللهم امين

في الإنتظار 04-07-2007 03:51 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كيفكن أخواتي ..

أسأل الله بمنه وكرمه أن يكرمنا ويلطف بنا وييتولانا برحمته ..

أشكر كل من سأل عني وجزاكم ربي خير الجزاء ولكن بمثل مادعوتن به ..

أختي ملاك الغربه أشوفك تحرصين أخواتي على الأستغفار هل أتفقتن على صيغ معينه وعلى تشجيع وتحفيز بينكن ؟؟!! أفيدوني جزاكم الله خير

أختي روح الغالي أسأل الله لك التوفيق وأن يرزقك من حيث لاتحتسبي ...كلماتك جدا محفزه

الساعة الآن 04:34 PM.