منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - عاشقات حلم الامومة (مايو 2008 - ديسمبر 2008)
قديم 10-09-2008, 12:15 AM
ديدو 77
قلم وفي
 الصورة الرمزية ديدو 77
ديدو 77 غير متصل  
مساء الخير اخواتى الغاليات
ادعوا الله ان تكونوا بخير جميعا

فى البدايه احب ان اقول مبروك رجوع الاخت غموض السنين برغم انى لم يسبق لى ان اتشرف بمعرفتها لكنى احببتها من كلامكم عنها ومن كلامها بعد عودتها الف حمدا لله على رجوعك اختى الغاليه ويارب يشفى والدك ويطيل عمره

اخواتى الغاليات انا اشكر الله على وجودكم معى فاقسم بالله انكم خير اخوات لى فانتم لا تعلموا ماذا فعل كلامكم الغالى لقد نزل على قلبى مثل الماء على النار بجد ارتحت جدا بعدما سمعت منكم هذا الكلام الجميل يارب دائما نكون بجانب بعض ولا نفترق ابدا وان شاء الله نفرح جميعا بالذريه الصالحه فى القريب

دودى حبيبتى يارب يسعدك ويهدى لكى زوجك الحمد لله زوجى الحبيب مثل زوجك صبور وعنده ايمان بالله ولكن انا من كثره حبى له اخاف اكون بظلمه وعلى فكره انا طلبت منه ان يتزوج من قبل وطبعا هذا كان من وراء قلبى لانى لا اتخيل ولو للحظه انه يكون لغيرى ( ده حب عمرى كله) ولكنه تعصب عليا وقال انه مرتاح معى وكفايه عليه هذا يارب يهدى لنا ازوجنا جميعا

نورا الغاليه اشكرك جدا ويارب يحفظ لكى جبورى ويلم شمل اسرتك الصغيره باءذن الله بالنسبه للبكاء
فالحمد لله كدت ان اكون نهر من الدموع وبجد هذه نعمه كبيره من عند الله

كوكار الغاليه بنت بلدى انا اللى مش عارفه اقول لكى ايه على الكلام الرقيق جدا ده بجد مثلما قالت لكى الاخت الغاليه عاشقه الطفوله ربنا يكملك بعقلك وكأننى كنت فى انتظار ان اسمع منك انتى بالذات هذا الكلام يارب يارب يارب يفرحنا بحملك قريبا باءذن الله بجد بجد اشتاق لان اراكى

حبيبتى عاشقه الطفوله يارب يسعد قلبك ويرزقك الخير فى القريب ان شاء الله على فكره انا لا اعرف ما مررتى به لكن ان شاء الله سوف يعوضك خيرا ويعوضنا جميعا بس على فكره ممكن اكون انا اختك الكبيره انا اقتربت على 31 انتى كام سنه

منى 777 ان شاء الله سوف يرزقك الذريه الصالحه انتى وزوجك ويارب يهديه لكى

كل الاخوات الغاليات تقبلوا حبى ودعائى لكم

رَبِّ هَبْ لِي مِن لَّدُنْكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً ۖ إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ