اقتباس:
أهلا بالعروسة الحلوة
بصى انا كنت الاول بلبس ملابس محتشمه بس عاديه
ولكن مؤخرا وبتشجيع من زوجي الحبيب بلبس عبايات وجوانتيات وطرح طويله
وان شاء الله اول ما أتزوج حلبس النقاب ويارب يثبتني
ربنا يسعدك ويهنيكي يا احلى العرايس
|
اهلا بحبيبة قلبي
يا رب تكوني بخير وامتحاناتك تعديها على خير ويارب تخلص امتحاناتك علشان نشوفك على طول منوره المنتدى باذن الله
والله برافو عليكي انا كان لي فتره من عمري كنت البس فيها عبايات ولكن بسبب اني كنت بتدرب في اماكن وبسافر كان صعب البسها لكن الحمد لله تقريبا وقفت لبس البناطيل وكل ملابسي جيبات وبلوزات وبشتري كمان عبايات للزواج
اكيد انتي مش فاضيه تنزلي الايام دي ربنا يكون في عونك انتي كمان عروسه حلوه لازم تبدئي تجيبي حاجه كل شهر علشان تخلصي
يالله ربنا معاكي يا بشمهندسه وشكرا على كلامك الجميل
__________________
( إِذْ قَالَتِ امْرَأَتُ عِمْرَانَ رَبِّ إِنِّي نَذَرْتُ لَكَ مَا فِي بَطْنِي مُحَرَّرًا فَتَقَبَّلْ مِنِّي ۖ إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ (35))