منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - عاشقات حلم الامومه
قديم 29-06-2011, 01:52 AM
سلمى012
عضو مثالي
 الصورة الرمزية سلمى012
سلمى012 غير متصل  
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokar_2001 مشاهدة المشاركة
قريتها فعجبتنى قلت انقلها ليكم

الهي قلت لك : أني أتألم فقلت لي : ” لاتقنطوا من رحمة الله “قلت لك : لاأحد يعلم مايثقل قلبي...فقلت لي : ” إن الله يحول بين المرء وقلبه “قلت لك : ليس عندي أحد فقلت لي : ” نحن أقرب إليه من حبل الوريد “قلت لك : لا تنساني فقلت لي : ” فأذكروني أذكركم “قلت لك : اعطني أملا ياربفقلت لي : ” إن مع العسر يسرا “قلت لك كيف لأحلامي أن تتحقق ؟فقلت لي : ” ادعوني أستجب لكم “كم أحبك ربي فأجعلني ممن تحب
بجد جميلة جدااااااااااااااا "اللهم ارزقنى حبك وحب من احبك
"

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زهور الدعاء مشاهدة المشاركة
بناات من امس اكتب ردود وانشغل وما اقدر اكملها
والان كتبت واتمسحت بغطة زر هبلة
قهرر
لو قدرت الاقي وقت حدخل
الحمدلله
معلش بتحصل معايا كتييير ولا يهمك المهم انك دخلتى واطمنا عليك يااا زوزو ايه رايك فى الاسم ده؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة انثى ابكت القمر مشاهدة المشاركة
الله يرزقكم أجمعين آآآآآآمين
انا انثى فتاة تعديت ال30 واتمنى من الله ان يرزقني زوجا صالحا وتوم من الاطفاااال احس عمري ذبل
ولذلك يارب يرزقني بتوأم ويرزق كل محرومة وبنات المسلمين واللهم لاتجعل في القسم هذا محرومة الا رزقتها
ويارب بتوائم ياكريم
ربنا يرزقك الزوج الصالح عاجلا غير اجلا ويرزقنا واياكى التوام السليم المعافى بدون زيادة ولا نقصان
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة j+m مشاهدة المشاركة
هالة سلومتي مرسي كثير لأنكن سألت عني......
هالة ربي يسر أمورك ويحفظ زوجك وأولادك ومن كل شر ويهنيك فهم......
سلومة ححبيبتي اسال الله العظيم رب العرش أن يفرج همك وهم كل خواتي يارب.ويرزقك بأحلى بيبي
ازيك يااا مريومة ربنا يكرمك يااارب ويرزقك ان شاء الله الشهر ده ياااارب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokar_2001 مشاهدة المشاركة
ايييييييييييه دا

كنت اتشكيت فى لسانى قبل ما اقول انى مكتئبة قلبت عليكى المواجع يا سلومة
بعد الشر عنك ياااا كوكار المواجع بتتقلب لوحدة الحمد لله على كل حال متخفيش مش انتى السبب انتى عامال من العوامل بهزر معاكى
خايفة لا جوزك يروح منك لما تخلفى

لأ يا حبيبتى انا حقولك ايه اللى حيروح منك

جسمك حيبوظ
ظهرك حينهار
نوم مافيش
شد اعصاب
حمل اد البغل
لا تسول اليكى نفسك تخرجى مع جوزك و تتبسطى
كل اولوياتك حتكون حاجات ثانوية و مش مهمة حتى دخول الحمام ممكن متعرفيش
يخلص اليوم بساعاته الـ 24 و تبقى مخلصتيش "لكن خلصتى" و عاوزة تستلفى كام ساعة من اليوم اللى بعده
خروج مع صحابك على رواقة مافيش

ها اقول كمان ولا كدة كفاية؟

والله بجد ضحكتينى اووووووووى انتى مشكلة ههههه ربنا يعينك ويقوكى على الكتكيت بتوعك

بجد نصيحة من قلبى استمتعى بالفترة االى انتى فيها لأنها فترة مش حتشوفيها تانى فى حياتك و كمان الهم مش حيعملك حاجة فى اللى انتى عاوزاه غير الهم ذات نفسه
انا جربت الحالتين حالة العيال "و طبعا طبعا الف حمد و شكر عليهم" و حالة المش عيال
كل حالة فيهم فيها حلاوتها و اللى انا تقريبا مش عارفة اجمع بين حلاوة الاتنين مع بعض يمكن قلة حيلة او هو دا النظام
هحاول اعمل بنصحتك يا طنط كوكاااار ههههه انا بهزر انتى اكتر حد فاهم اللى انا بمر بيه لانك عشتى التجربة بس هتقولى ايه الوحد مش بيتعلم غير لما يجرب يعنى لما ربنا يرزقنى اكيد هندم انى معشتش اليومين دول بروقن كدا بس هتقولى ايه يااااالله بحاااول واللهى اشغل وقتى وانساه وبطل تفكير بس ما بليد حيله

و على فكرة الكلوجفاج دا واحد صاحبتى الدكتورة كتبتهولها برضو لحد ما تحمل و الحمد لله عندها عبودى دلوقتى عقبالك و عقبال كل البنات يا رب
يااااااا مسهل ربنا يكرم يسمع منك يااا كوووكااااا

يوووه كنت حكتب ....... معلش (حلم حياتى) ربنا يفرجها عليكى و يفرح قلبك يا رب
انا على طول بعانى من نفس المشكلة هكون خلاص هنتق بس بفتكر على اخر لحظة

باقى البنات بحبكم فى الله
هالا حبيبتى كيف حالك يااارب تكونى بخير
منى وعشوقة وزرافة وناااس كتير كده انتو فييين وليه مش ظهرين
يااارب يكون خييير

سلامى للجميع احبكن فى الله استودعكم الله الذى لا تضيع ودائعة

ربى احفظلى زوجى و ابنى وباركلى فيهم
ورزق اخواتى عاشقات حلم الامومة الذرية الصالحة