منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - سحقا أيها الزواج
عرض مشاركة واحدة
قديم 14-10-2011, 04:36 PM
  #6
فارس777
عضو جديد
تاريخ التسجيل: Oct 2011
المشاركات: 10
فارس777 غير متصل  
الامر ببساطه لم يكن هناك اتفاق ولا موده ولا شي
يعني من جد كان زواج فاشل
لكن انا اللى قهرني ماهو الفشل نفسه لانه ماهو بيدي لكن اللى قهرني اللى دفعته يعني بابا الراجحي يستقطع من راتبي لمدة خمس سنوات يعني حتى لو فكرت اتزوج لازم انتظر خمس سنوات علشان البابا الراجحي يعطيني مره تانيه

وتبقى العزوبه خياري الامثل
تحياتي
رد مع اقتباس