منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - دكتور تعبت نفسيا
الموضوع
:
دكتور تعبت نفسيا
عرض مشاركة واحدة
24-10-2011, 12:41 AM
#
2
د.أحمد
طبيب نسائية وتوليد
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 2,826
انا مش شايف حاجة تخليكي تفقدي الأمل
احنا بس هانتابع الكيس ونشوفه الشهر الجاي وان شاء الله هايقل وبعدين يختفي ومش محتاج تدخل بعد كده نشوف موضوع الحمل
انت عملتي اي فحوص سابقا وزوجك كمان؟
__________________
د/ أحمد
طبيب أونلاين - افلام التوعية الصحية - تغنيك عن الإستفسار
http://www.youtube.com/user/TabeebOnline
http://www.facebook.com/pages/%D8%B7...24620357595729
https://plus.google.com/u/0/b/106149...08921752/posts
أجيب على الإستفسارات فقط بدون تقديم تشخيص او وصف علاج
برجاء ذكر جميع التواريخ بالصيغة الميلادية وليست الهجرية
د.أحمد
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن المشاركات التي كتبها د.أحمد