منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - دكتور تعبت نفسيا
عرض مشاركة واحدة
قديم 24-10-2011, 12:41 AM
  #2
د.أحمد
طبيب نسائية وتوليد
 الصورة الرمزية د.أحمد
تاريخ التسجيل: Nov 2010
المشاركات: 2,826
د.أحمد غير متصل  
انا مش شايف حاجة تخليكي تفقدي الأمل

احنا بس هانتابع الكيس ونشوفه الشهر الجاي وان شاء الله هايقل وبعدين يختفي ومش محتاج تدخل بعد كده نشوف موضوع الحمل

انت عملتي اي فحوص سابقا وزوجك كمان؟
__________________
د/ أحمد


طبيب أونلاين - افلام التوعية الصحية - تغنيك عن الإستفسار

http://www.youtube.com/user/TabeebOnline
http://www.facebook.com/pages/%D8%B7...24620357595729

https://plus.google.com/u/0/b/106149...08921752/posts




أجيب على الإستفسارات فقط بدون تقديم تشخيص او وصف علاج
برجاء ذكر جميع التواريخ بالصيغة الميلادية وليست الهجرية
رد مع اقتباس