منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - ‏خااااااااااااايفه عليكم ياأعضااااء عالم الأسره والمجتمع..
عرض مشاركة واحدة
قديم 03-06-2012, 05:45 PM
  #2
المحبة لاستغفار
عضو متألق
تاريخ التسجيل: Apr 2008
المشاركات: 2,092
المحبة لاستغفار غير متصل  
رد : ‏خااااااااااااايفه عليكم ياأعضااااء عالم الأسره والمجتمع..

معاك حق خاصة العوانس الى زى حالتى والى عندها مشاكل فى بيتهم وكمان مشاكل فى شغلها ومع الناس لما اقرى اى عضو يمدح فى شريكه او اهله او شغله تصيبنى غصة والم شديد مع انى اقول تبارك الله بس هذا وانا اخاف على الشخص واغبطه ومااحب الحسد فكيف باللخرين
حصنوا انفسكم
__________________

رد مع اقتباس