[QUOTE=Raouf;2874900]أخ رؤوف .. أخ أبو خليفة
أقول لكم علاقة القوامة بحمل الأكياس والمشي بالسوق رغم التعب ... العلاقة هي انه تعريف القوامة هو المسؤولية الملاقاة على عاتق الرجل تجاه زوجته مقابل وصايته عليها .. وليس فقط أن يكون له كلمة عليها
أنت رأيتها وهي تمون عليه وبموقف اخر ستجده يمون عليها أخ خالد .. هذي علاقة زوجية يجب أن تبذل فيها النفوس عن طيب خاطر وإيثار وشعور مع الاخر مو تجارة تحسب بالفلس
[COLOR="DarkGreen"][CENTER]بيتا
انا ماقلتش غير كده واكيد الزوجه مالهاش غير زوجها يعنى حاتنزل لوحدها ؟
انا من عادتى مااحبش كتر التسوق فبانتظر فى السياره بس لما باقلب واقول يالا نروح كله بيركب العربيه
[/
هو ده اللي عاوز ااقوله يا عمنا يله يعني يله مب شو بك ختيرت ودك تصمخها حزتها من الخبال