منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - الحب الالكترونى
الموضوع
:
الحب الالكترونى
عرض مشاركة واحدة
12-08-2015, 09:46 PM
#
4
مهره
عضو المنتدى الفخري
تاريخ التسجيل: Aug 2003
المشاركات: 17,491
رد: الحب الالكترونى
طيب يا عم مش هقول لك بطّل.
بس بلاش الكلام اللي ممكن ينفهم غلط .. أو يحمل أكثر من معنى.
__________________
اللهم طِيبَ الأثر .. وحُسْنَ الرحيل.
مهره
مشاهدة ملفه الشخصي
زيارة موقع العضو مهره!
البحث عن المشاركات التي كتبها مهره