منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - الحب الالكترونى
عرض مشاركة واحدة
قديم 12-08-2015, 09:46 PM
  #4
مهره
عضو المنتدى الفخري
 الصورة الرمزية مهره
تاريخ التسجيل: Aug 2003
المشاركات: 17,491
مهره غير متصل  
رد: الحب الالكترونى


طيب يا عم مش هقول لك بطّل.

بس بلاش الكلام اللي ممكن ينفهم غلط .. أو يحمل أكثر من معنى.
__________________


اللهم طِيبَ الأثر .. وحُسْنَ الرحيل.
رد مع اقتباس