منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - ارد ع طليقي من نفسي ؟
عرض مشاركة واحدة
قديم 26-09-2015, 11:14 AM
  #18
ايمان_2011
قلب المنتدى النابض
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 681
ايمان_2011 غير متصل  
رد: ارد ع طليقي من نفسي ؟

ادا الازعاج منه كثير سكيه بلوك و ادا ما جاب فايدة غيري رقمك و لا وجع الرأس
انتي باين فيك أدمية و بنت عالم بس الظروف خليك كدا متجاهلتيه و ربنا يعوضك خير كملي دراستك و المرة الجاية خلي اختيارك يكون عدل مو مطلق كداب و تكتشفين دا بعد الزواج
الله يستر عليك انتي و كل بنات المسلمين