رد: ارد ع طليقي من نفسي ؟
ادا الازعاج منه كثير سكيه بلوك و ادا ما جاب فايدة غيري رقمك و لا وجع الرأس
انتي باين فيك أدمية و بنت عالم بس الظروف خليك كدا متجاهلتيه و ربنا يعوضك خير كملي دراستك و المرة الجاية خلي اختيارك يكون عدل مو مطلق كداب و تكتشفين دا بعد الزواج
الله يستر عليك انتي و كل بنات المسلمين