رد: عدم ثقتي في زوجي
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أم دان
والله متعجبة من تفكيرك
لو إنت مفكرة وجودك جنبه مانعه من مشاهدة الحرام فإنت بصراحة غلطانة..ترى ماتقدرين تمنعينه ممكن يشوف في أي وقت وبأي مكان وزمان... الرادع له نفسه ومدى خوفه من الله..إنت مابيدك شي.. ووجودك مايقدم ولا يأخر من شي.
يا أختي كبري عقلك وشيلي زوجك من بالك وعيشي حياتك وروحي انبسطي مع أختك..وادعي لزوجك بالهداية والصلاح..
|
شكرا اختي علي ردك وكلامك صح وانا نفسي اعمل كده بس فعلا هو للاسف طول ما انا معاه مش بيعمل كده ولا عنده نت ولا بيسيبني لحظة لكن اما ببقي مش معاه بيشوف الحاجات دي ومتاكده من ده جدا
التعديل الأخير تم بواسطة املي في رحمتك ; 20-12-2015 الساعة 03:09 PM