لا حول ولا قوة الا بالله
سبحان الله فيه ناس بالشكل ده
ربنا يصبرها ويكون في عونها لازم اهلها يتدخلو حرام بناتها يتحرمو من التعليم
خليها تكلم اهلها بالموضوع ويشوفو حل لها ولبناتها وزوجها انا لو كنت مكانها كنت طلبت الطلاق بالرغم اني ولا مرة نصحت بالطلاق بس هالانواع ما ينفع معاهم
وربنا يسعدها ولكن اولا قبل ان تحل مشكلتها هي مع زوجها خلي تحل مشكلة بناتها وكيف ترعاهم فهو ايضا مسؤال ولازم يتحمل مسؤوليه بناته ويصرف عليهم
وبعد ذلك ان شاء الله تشوف حل معاه وتحل مشكلة زوجها
بالتوفيق
التعديل الأخير تم بواسطة النور والحنان ; 19-08-2005 الساعة 03:33 AM