منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - ياعالم مليت موحلوة الحياة
عرض مشاركة واحدة
قديم 27-07-2006, 09:36 PM
  #2
mrs_spoon
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية mrs_spoon
تاريخ التسجيل: Mar 2006
المشاركات: 245
mrs_spoon غير متصل  
اختي ما كتير فهمت المشكلة لو انك حاولت تكتبي بالعربية الفصحى كان افضل
على كل حال ما لمحت بين السطور انك اختي انت حليتي الأمور بطريقة منفعلة
انت معاكي حق لأن الأمر هذا يخلي الواحد معصب و منفعل و لكن حل المشاكل الفعال يكون في الهدوء و التفكير و التروي
حاولي تفكري بشكل أهدأ و اذكى حاولي تجدي أحد من المقربين الك او من تثقي برأيهم و اطلعيه على مشكلتك و اطبي الحل
ربنا يرفقك يا رب
و على العموم الدعاء الدعاء الدعاء
اختي ربنا هو اعلم بحالك من كل الناس و هو وحده القادر يعمل المعجزات
ربنا يهدي بالك
آمين