اختي ما كتير فهمت المشكلة لو انك حاولت تكتبي بالعربية الفصحى كان افضل
على كل حال ما لمحت بين السطور انك اختي انت حليتي الأمور بطريقة منفعلة
انت معاكي حق لأن الأمر هذا يخلي الواحد معصب و منفعل و لكن حل المشاكل الفعال يكون في الهدوء و التفكير و التروي
حاولي تفكري بشكل أهدأ و اذكى حاولي تجدي أحد من المقربين الك او من تثقي برأيهم و اطلعيه على مشكلتك و اطبي الحل
ربنا يرفقك يا رب
و على العموم الدعاء الدعاء الدعاء
اختي ربنا هو اعلم بحالك من كل الناس و هو وحده القادر يعمل المعجزات
ربنا يهدي بالك
آمين