منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - مشكلتي ........ عصبيتي
الموضوع
:
مشكلتي ........ عصبيتي
عرض مشاركة واحدة
08-09-2006, 11:40 PM
#
7
راقيـة
عضو نشيط جدا
تاريخ التسجيل: Apr 2006
المشاركات: 245
قصتك نفس قصتى
عندى العصبية كتيرة مش مكسبانى
كل المشاكل الدنيا عندى بسبب العصبية ما بتحمل اى حد اى كان
بس صرت لما اعصب اقرأ قرأن عشان اهدأ
جربيها وحاولى قد ما تقدرى تمسكى اعصابك
الله يهدي يارب
راقيـة
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن المشاركات التي كتبها راقيـة