منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - مشكلتي ........ عصبيتي
عرض مشاركة واحدة
قديم 08-09-2006, 11:40 PM
  #7
راقيـة
عضو نشيط جدا
تاريخ التسجيل: Apr 2006
المشاركات: 245
راقيـة غير متصل  
قصتك نفس قصتى

عندى العصبية كتيرة مش مكسبانى

كل المشاكل الدنيا عندى بسبب العصبية ما بتحمل اى حد اى كان

بس صرت لما اعصب اقرأ قرأن عشان اهدأ

جربيها وحاولى قد ما تقدرى تمسكى اعصابك

الله يهدي يارب