منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - خيارات الإنترنت من موبايلي + اجازات القطاع الخاص بالسعودية ،،،
قديم 22-02-2014, 10:36 AM
Sandraa jeddah
عضو مثالي
Sandraa jeddah غير متصل  
رد : خيارات الإنترنت من موبايلي + اجازات القطاع الخاص بالسعودية ،،،

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Raouf مشاهدة المشاركة
انا اختى مشتركه فى موبايلى بشريحة يو اس بى بميت ريال فى الشهر وبتاحدها معاها منين مطروح
اعتقد ان كل الشركات عندها نظام اليو اس بى
اما بالنسبه للاجازات لو كان عندك تامين صحى تبع الشغل فلازم تصدقى على الاجازات المرضيه من عنده حتى تعتمد
دى النظام اللى عندنا بمصر واعتقد مش حايختلف كتير عندكم لان اختى بالجامعه وتاخذ علاجها واجازاتها من طبيب التامين
اهلين عمو رؤوف
اذا تقصد باليو اس بي الكنكت جدااا مو عملي ومااعجبني والرصيد يخلص بسرعه ومااقدر استخدمه الإ بجهاز واحد وانا عندي لاب توب وإيباد وجوالين لازم استفيد منها كلهااجل بشحن هينا وهينا ،،،
الخيارات دحين تعددت بموبايلي بس مشكلتي مااعرف التفاصيل تبعها ومااقدر ابحث بسبب ظروفي الصحيه قلت الآقي بالمنتدى المختصر المفيد

اما الإجازة للأسف مديرة المركز تدعي الإلتزام بالنظام وللأسف وصلت لدرجة التعسف تصر انو التقارير الطبية تكون من مستشفى حكومي ،،، انا ماعندي تأمين الحمدلله ولا كان جنيت اجل ادفع للتأمين واوقف بطابور المستشفيات الحكومية ،،،لكن بصراحه لما امرض ع طول اروح خاص مااروح حكومي ،،، وطبعا كل اجازاتي اللي راح اقدمها لها بكره الأحد من مستشفيات حكومية زي ماطلبت بالضبط ،،،