منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - عاشقات حلم الامومة (مايو 2008 - ديسمبر 2008)
قديم 06-06-2008, 02:42 AM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
ازيكم يا اغلى بنات

نورا حبيبتى الف بعد الشر عنك و ان شاء الله الجرح يلتأم بس انتى حاولى متجهديش نفسك عشان تساعدى نفسك انك تخفى
ربنا يبعد عنك كل شر ياااااااااااا رب

مشمشة حبيبتى الف حمد لله على سلامتك و الحمد لله اننا اتطمنا عليكى و على البيبى و ان شاء الله حتطلع بنوتة ذى ما قلتلك

فلور ارجوكى متزعليش مننا بس احنا بقينا بنفذ اوامر الادارة بس اكيد انتى فى القلب
طمنينا على حملك يا جميلة

كريستالا حبيبتى يا رب تكونى اتبسطى عند اهلك و متكونيش نستينا فى دعاء المسافر
ربنا يطمنا عليكى يا رب

زهورة الف مبروك يا حبيبتى و اهو دا النجاح المشرف يا رب دايما من نجاح الى نجاح دايما ان شاء الله
اما عن تحليلى فبجد مش عارفة امتى انتى تحبينى اروح اعمله امتى؟
انا اصلى مش حاطة الموضوع فى بالى يعنى معرفش فاضلى كام لا على الدورة ولا على التحليل و بجد مش محدداله اى ميعاد انى اعمله
قوليلى اعمله امتى؟
انا النهاردة الجمعة يبقى عديت 9 ايام من يوم التلقيح يعنى لسه برضو قدامى وقت و الدكتور قالى اخد الدفاستون المرة دى لغاية 21 يوم من اول يوم للتلقيح
بس انا فعلا مش حاسة بأى حاجة خالص خالص خالص عااااااااااااااادى و يمكن كمان اكتر من العادى
ان شاء الله خير
كان الداعية المصرى معز مسعود سمعته بيقول ان الواحد يحلم و يتمنى كل اللى عاوزه فى الدنيا و يسعى و يعمل ككككككككل اللى عليه بس ميشغلش باله بالنتيجة عشان النتيجة على الله فبجد عاجبنى الكلام دا و مش شاغله دماغى بالنتيجة
سبحان الله امى دعيتلى فى الحرم قبل و اثناء و بعد التلقيح فاذا ربنا محققش دعائها فاكيد ربنا تقبله بس بصروة تانية و هى اللى فيها الخير ليا و الحمد لله و راضية بقضاءه (انا رغيت كتير قوى )

دلوعة يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رب و يسمع من بقك ربنا ياااااااااااااااااااااااااااااا رب

باقى البنات ليكم حبى و دعائى

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين

التعديل الأخير تم بواسطة kokar_2001 ; 06-06-2008 الساعة 02:44 AM