منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - عاشقات حلم الامومة (مايو 2008 - ديسمبر 2008)
قديم 09-06-2008, 10:21 PM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ديدو 77 مشاهدة المشاركة
مساء الخير اخواتى الغاليات
ادعوا الله ان تكونوا فى احسن حال

كوكار حبيبتى عامله ايه طمنينى عليكى بالنسبه لابنه عمى هى والحمد لله نجحت العمليه من اول مره وكمان لسه مبلغانى النهارده انهم ولدين تؤام ماشاء الله وهى عملتها فعلا فى المركز الخاص بتاعه وتكلفت عشره الاف جنيه بالادويه لكن المركز اللى انا بعمل فيه كويس برضه وزوجه اخى نجحت عنده من اول مره وبياخذ خمسه الاف فقط من غير العلاج واحنا بنشترى الحقن بحوالى ثلاثه الاف يعنى بيكون الاجمالى ثمانيه الاف وللعلم هى كمان حامل بتؤام بنت وولد عقبلنا يارب جميعا ولا نحتاج لعمل حقن مجهرى علشان انا اتعقدت من المره اللى عملتها وخائفه جدا من تجديد المحاوله اذا الدوره لقدر الله جت
عارفه يا ريهام احنا كنا ثلاثه فى العائله متزوجين ورا بعض ولم يحدث لنا حمل انا وابنه عمى وزوجه اخى وهم الحمد لله ربنا رزقهم فى شهرين متتاليين واتمنى من الله ان يكون قد اتى دورى بعدهم لتتم الفرحه اسفه للاطاله لكنى حاسه انى عايزه اتكلم مع احد يشعر باحساسى ويكون قريب الى قلبى وانا وجدت ذلك معكم هنا فى حلمكم وحلمى

ديدو حبيبتى احنا هنا اخوات بحس ان سبب تجمعنا الوحيد هو اننا نسمع بعض و ندعى لبعض فيا حبيبتى كل ما تحسى نفسك مخنوقة او الدنيا ضاقت بيكى حتلاقى قلوبنا و صدورنا كلها مفتوحة ليكى

و ان شاء الله حتحصلى البنوتين و ربنا يكرمك باحلى طفل فى الدنيا يااااااااااااااااا رب

اورنجاية ربنا معاكى يا حبيبتى و ان شاء الله ترجعلنا بالنجاح الباهر بأذن الله

زهورة انا مبسوطة جدا انك خلصتى امتحانات و صار تواجدك معانا اكثر من الاول يا رب دايما متجمعين و ربنا ميفرقناش يا رب

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين