منتدى عالم الأسرة والمجتمع - عرض مشاركة واحدة - @ هنا ارحب بأي استفسار عن اللولب و مشاكله ,,, و اليكم كافة المعلومات عنه @
قديم 02-02-2008, 06:35 PM
MFR&Emy
عضو دائم
 الصورة الرمزية MFR&Emy
MFR&Emy غير متصل  
أنا في غريه

دكتورتنا الغاليه "بنت النيل" جزاكي الله خيرا لمسااعدتك و أسأل الله أن يجعله في ميزان حسناتك
مشكلتي مع اللولب إني ركبته باالظبط يوم 17_11_2007..وكان أخر يوم في الدوره ويعد إسبوع رحت لدكتوره وإطمنت إنه تمام وفي مكانه بس الشهر الي بعده الدوره ماجاتش أنا كنت مسافره لجوزي وكنت متوتره جدا من السفر لوحدي ومعايا بنوتي 9شهور .فإعتقد إنها ما جاتش بسبب توتوري...بس يوم 4يناير جات الدوره يعني قبل معاادها ب6 أيام وكان مصااحبها ألم شديد أسفل الظهر ومغص ونزلت لونها فاتح وشديده جدا ..أنا مركبه اللولب النحاسي وكام مره حاولت أشوف الخيط ولم أراه ...أنا دلوقتي بقالي أسبوع حاسه بزي أعراض الحمل من شعور بالغثيان وكثرة التبول وإنهارده مغص شديد أسفل البطن ناحية الشمال ووجع أسفل الظهر وبشعر بحركه غربيه في بطني ناحيه الشمال ..أنا خايفه ومش عارفه اعمل إيه؟؟ ولا إيه الي عندي ؟؟؟هل الولب إتحرك وأنا حامل دلوقتي ولا إيه ؟؟ أنا في غربه ولسه جديده في البلد ديه ومش عااارفه حد ؟؟أتمني تردي عليا سريعا يا دكتوره كما تعودنا منك ..ديه أول مشااركه ليا في هذا المنتدي الراائع وشكرا لكي