عاشقات حلم الأمومه (فبراير 2008 -مارس 2008) - الصفحة 101 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

صحة المرأة صحة المرأة ، الحمل والولادة ، الصحة الانجابية. استفسارات ومقالات حول الامراض النسائية والتثقيف الصحي المشاركة للنساء فقط

موضوع مغلق
قديم 07-03-2008, 01:21 PM
حلمي قريب
عضو مميز
 الصورة الرمزية حلمي قريب
حلمي قريب غير متصل  
اللهم امين اللهم امين
قديم 07-03-2008, 01:27 PM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية عاشقة الطفولة
عاشقة الطفولة غير متصل  
صباح الجمال و الرقة كيفكم يا بنات يا رب تكونوا دايما بخير
حبوبة يا حلووووووووووووومة ربي يقومك لنا بالف سلامة و يجعل ربي كل ما تمرين به في ميزان حسناتك يا رب
حبيبتي ملوووووووووووكة ربي يعوضك خير يا رب انت بس خليك مع الدكتورة الجديدة و اعملي بنصايحها و اعملي التحاليل و ان شاء الله خير يا رب ربي يتقبل منك يا رب
مشمشة يا بطة كده كثير وحشاني مووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا رب يحنن قلبك علينا و تسألي عننا انا عارفة انك تجهزين لتنزلي لمصر لكن و الله وحشاني اكثر اكثر
كوكار يا طيبة ربي يخليك ليا يا رب و يرزقك من حيث لا تحتسبين
بنات انتم قلتم انكم شفتك كريستالا في الصفحة فهل فعلا كانت كريستالا أم crestalla لانه في اثنين من العضوات لهم نفس الاسم لكن واحدة بالعربي و الثانية بالفرنسي و ان كانت فعلا حبيبتنا فوالله كده كثير يعني يهون عليك صداقتنا و اخوتنا لكن معلش احنا مازلنا صابرين عليك حتى ترتاحين نفسيا رغم اننا و الله مشتاقين لك و لاخبارك

مياااااااااااااااااااااااااااااا
يورنا
رشروشا
فيفي 2
الامل البعيد
و اللائحة طويلة من اسماء البنات الذين اختفوا يا رب يكون المانه خير يا رب
اما الغالية غموض فوالله بالنا مشغول عليها يا رب يا رب يا رب يا رب تكون بخير اينما كانت

باقي البنات تقبلوا حبي
قديم 07-03-2008, 01:33 PM
حلمي قريب
عضو مميز
 الصورة الرمزية حلمي قريب
حلمي قريب غير متصل  
الله يطمنا عن الجميع

يالله ياجماعه شكلي بترككم لاني بروح انام شوي احس ظهري يوجعني
قديم 07-03-2008, 01:39 PM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
عاشقة الطفولة غير متصل  
روحي يا حلومة ارتاحي و الله انك فعلا محتاجة خصوصا لما يتقدم شهور الحمل الثقل بيزيد لكن كل شئ بأجره
قديم 07-03-2008, 02:07 PM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
صباح الخير على احلى بنات

معلش انا حبتدى بملوكة انا كنت بقرا قرآن و قطعت قرأتى عشانها سبحان الله
كنت بقرا فى سورة الكهف و قريت آيه و انا بقراها جت فى بالى على طول ملوكة قلت ذى ما يكون ربنا عاوزنى سبب انى اقولها الآية دى كأنها رسالة من ربنا سبحان الله

"و اما الغلام فكان ابواه مؤمنين فخشينا ان يرهقهما طغيانا و كفرا فاردنا ان يبدلهما ربهما خيرا منه زكاة و اقرب رحما"

سبحان الله يا ملاك و الحمد لله على كل حال بنفتكره مكروه لكن هو فى داخله رحمة كبييييييييييرة لينا
بحبك فى الله

لحومة حبيبتى انا اللى سمعته عن كريتالا انها قالت انها مش حتدخل الصفحة هنا تانى عشان اعصابها بتتعب عشان احنا على طول بنتكلم على الحمل و هى تعبت و مش قادرة تتكلم فى الموضوع ده و ربنا يطمنا عليها و عليكى يا بطة
انا فعلا كنت نايمة لبعد صلاة الظهر بس عشان زوجى راح العمل برضو النهاردة فكنت بقصر الوقت اللى انا قاعده لوحدى و الحمد لله على كل حال
المهم طمنينى عليكى يا قمره؟

الزاجلة حبيبتى انتى مش ناوية تتابعى عند دكتور ولا ناوية تريحى شوية؟ و يا حبيبتى هونى عليكى دا كل شئ بأمر الله انا عارفة اننا بشر لكن نحاول نقوى نفسنا على اد ما نقدر و الحمد لله على النعمة اللى احنا فيها

الزرافة حبيبتى ربنا يخليكى لينا ودايما كدة تفكرينا بالذكر و الحمد لله ربنا دايما يسبب الاسباب و ربنا يجعلك دايما سبب لذكره

سيدة برتقالة ربنا برضو يجعلك على طول سبب لذكره

شوشوووووووووووووووووو حبيبتى الجميبة يالا يا قطة الكسكسى مستنيكى

بنات اسيبكم دلوقتى فى رعاية الله لانى ذى ما قلت فى بداية كلامى انا لسة مخلصتش قراية القرآن

اترككم فى امان و ربى يطمنى عليكم دايما

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين

التعديل الأخير تم بواسطة kokar_2001 ; 07-03-2008 الساعة 02:11 PM
قديم 07-03-2008, 02:15 PM
الزرافة
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزرافة
الزرافة غير متصل  
الحمد لله طيبه يا حلومه ,,,,, إحساسك في محله أنا مرحه وأحب الوناسه بس تجي ساعات أنقلب

180 درجه

الله يفرج عنا جميعاً في القريب العاجل يارب

إستغفر الله ,, إستغفر الله ,,, إستغفر الله ,, إستغفر الله ,,, إستغفر الله ,,, إستغفر الله ,,, إستغفر الله
قديم 07-03-2008, 02:47 PM
الزاجله
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزاجله
الزاجله غير متصل  
هلا كوكار حبوبة انا اتابع مع دكتور والحمد لله سويت تحاليل ولله الحمد كل شي سليم قال روحي احملي ولما تحملي

نبتدي ان شاء الله بالمثبتات والمتابعه والله يعين ان شاء الله

الله يرزقنا واياكم اجمعين ان شاء الله ونفرح مع بعض ونطلع جزء جديد بفرحة جديدة وتامة لكل بنت تحمل ان شاء الله
قديم 07-03-2008, 02:53 PM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
عاشقة الطفولة غير متصل  
حبيبتي يا كوكار الكسكس مستنيكي و نفسو تذوقيه
حبيبتي مشكورة على اهتمامك و محبتك للجميع ربنا يسمعنا عنك كل الخير يا رب
حبوبة يا الزرافة ربي يعجل بفرحتك يا رب و يرزقك من حيث لا تحتسبين
حبيبتي الزاجلة ما دام ما شاء الله قال لك الدكتور انه ما فيش عندك اي مانع للحمل اديها مباريات و ان شاء الله ربي يتمم لك على خير يا رب يا لله فرحينا عشان نغلق هذا الجزء باحل خبر
قديم 07-03-2008, 02:55 PM
الزاجله
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزاجله
الزاجله غير متصل  
ههههههههه عاشقة والله ضحكتيني مع المباريات شكله مايبي له خل انشد حيلنا وانتوا شدو ا حيلكم وبنشوف من اللي

يصيب مرماة ان شاء الله الله يرزقج ويسعدج ويهدي سرج وبالج يااااااااااااااااارب
قديم 07-03-2008, 03:01 PM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
يا رب ككككككككككككككككلنا نحط كرتين فى كل مرمى خلينا نخلص و نعوض اللى فاتنا

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين

مواقع النشر