عاشقات حلم الامومه - الصفحة 39 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

استفسارات الامراض النسائية عيادة خاصة بالامراض النسائية والعقم وتأخر الإنجاب. يتعاون المختصين والعضوات

قديم 28-08-2011, 06:31 AM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
ياحبيبة قلبي ياسلووووووووووووووووووووومة..الف الف مبااااااااارك:14::14::14::14::14::14::14::14::14:: 14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14 ::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14:: 14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14 ::14::1...ياربنا لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطان..ربنا رحيم والله رحيم..الحمدلله رب العالمين..نفسي افوت في شاشة اللابتوب وأحضنك ياسلمى..يارب ياالله يثبتلك حملك ياررررب ويرزقك بالذرية الصالحة ياااااااالله.
هلأ هلأ إكتبيلي شو صارمعاك بالضبط وكيف شعورك لماعرفت.
وماتخافيش لما يكون الحمل بدري مابشوفوا كيس الحمل بسرعة.

الحمدلله بشاااائر الشهر الكريم والفضيل وان شاء الله عالعيد الكبير تكونوا كلكم بتتوحموا ياااااااارب العالميييييين.
قديم 28-08-2011, 06:38 AM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
هلا وغلا فيك ياغموووض..(شايفين بحكي خليجي ومصري وفي الاخير بطلع فلسطينية)..الله يرضى عليك ويحنّن عليك ويحفظلك حمودي وتشوفيه عريس يارررب.

سلمى..مافي تطلعي من الصفحة غير لمّا تكتبيلنا التفاصيل.
قديم 28-08-2011, 05:46 PM
سلمى012
عضو مثالي
 الصورة الرمزية سلمى012
سلمى012 غير متصل  
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hala122 مشاهدة المشاركة
ياحبيبة قلبي ياسلووووووووووووووووووووومة..الف الف مبااااااااارك:14::14::14::14::14::14::14::14::14:: 14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14 ::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14:: 14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14::14 ::14::1...ياربنا لك الحمد كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطان..ربنا رحيم والله رحيم..الحمدلله رب العالمين..نفسي افوت في شاشة اللابتوب وأحضنك ياسلمى..يارب ياالله يثبتلك حملك ياررررب ويرزقك بالذرية الصالحة ياااااااالله.
هلأ هلأ إكتبيلي شو صارمعاك بالضبط وكيف شعورك لماعرفت.
وماتخافيش لما يكون الحمل بدري مابشوفوا كيس الحمل بسرعة.

الحمدلله بشاااائر الشهر الكريم والفضيل وان شاء الله عالعيد الكبير تكونوا كلكم بتتوحموا ياااااااارب العالميييييين.
الله يبارك فيكى يا عمرى
اللهم لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
فى البدايه يا هالا الحمل بفضل لله حصل من غير اى علاج ولله الحمد كنت مستمر على علاج هرمون اللبن بقالى شهرين وبرشام تانى بتاع التكيس اللى هو بتاع السكر جلوكوفاج ومن شهر الدكتورة كتبتلى على برشام تخسيس اسمه سيلفستر وان بس البيرود اتاخرت اووووى وانا اصلا دورتى مش مظبوطة زى ماانتى عارفة بس برضو عملت تست فى البيت ظهر خط خفييييييييييييييييف اووووى عملته كذا مرة وبعدين زوجى قالى تعالى نعمل دم وانا مكنتش راضية بعد كدا كلمت الدكتورة وقولتلها قالتلى اعملى تحليل دم عملته ظهرة نتيجة التحليل ايجابى بس الدكتور بتاع المعمل قالى ان النتيجة ظهرت بعد وقت التحليل فاانا كنت خااايفة ومكنتش مصدقة وحسه ان فى حاجة غلط المهم روحت للدكتورة امبارح قالتلى ان باين ان فى حمل بس الكيس لسه مش ظاهر ...احساسى بقى عندى حالت من الزهول فظيييييييييييعة حاسة احساس غريب جداااااااااااااا (خايفة على مش مصدقة على مبسوطة على عايزة اعيط) خلطة كدا مرعبة شويا
بس بالله عليكم تدعولى ربى يتمم حملى بخير ...وكمان خايفة عشان اخت قبل معرف بالحمل ادوية برد ومضاد حيوى وكنت بحشى ضرسى واخت بنج ومسكن ربنا يستر ان شاء الله
ياااااااااااارب يرزقنا جميعا الذرية الصالحة السليمة عاجلا غير اجلا
يا بنات عليكم بالصدقة الصدقة الصدقة مفعول السحر والدعاء
اللهم لك الحمد والشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
احبكن فى الله استودعكم الله

ربى احفظلى زوجى و ابنى وباركلى فيهم
ورزق اخواتى عاشقات حلم الامومة الذرية الصالحة
قديم 28-08-2011, 07:33 PM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
ياحبيبتي ياسلمى...إحساسك ومشاعرك المتلخبطة طبيعييييييييية جدااااا..يارب ياالله تطعم عالشعور لكل عشوقة في التجمع ياااااااارررب انك على كل شئ قدير..بناااات بإذن الله وبيقين برحمة الله وكرمه مابيجي رمضان القادم الا والحلم تحقّق لكنّ جميعا يااااارب..خلص بدنا نغير اسم التجمّع بإذن الله.

نرجع لسلمى..سلومتي ماتخافيش لانك أخذتِ أدوية..ناسية الادوية اللي بلعتها في بداية حملي قبل مااعرف..دواء للقلق ..ولماعرفت الدكتورة بحملي أمرتني بقطعه فوراااا..دليل عدم أمانه في الحمل..عدا عن دواء الاكتئاب اللي بقولوا انه أأمن شئ بس مش 100%...لكن ربنا رحييييييييم ولطيييييييف..وهي نور قدّام عيوني ماشاء الله عليها الله يحميها يارب.

سلمى من الآن فصاعدا حاولي تريحي حالك وخففي شغل البيت وحاولي تتمددي على ظهرك واشربي ماااااء كتير..وخذي فوليك أسيد وفيتامين الحوامل..وابعدي عن اي شئ بيرهقك..ورددي هالدعاء..

(اللهم إني أُعيذ مافي رحمي بكلماتك التامة من كل شيطان وهامّة ومن كل عين لامّة,,اللهم اني اسألك ان تحفظه وتجعله معافى كامل الخلقة دون زيادة او نقصان,,اللهم حسِّن خَلْقَه وخُلُقَه وإجعله من عبادك الصالحين.)
قديم 28-08-2011, 09:58 PM
زهور الدعاء
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية زهور الدعاء
زهور الدعاء غير متصل  
tongue3

السلاااام عليكم يا بنااات

ازيكم يا حلوين !!!
يارب تكونو بأحسن حال انا ما حطول لانو داخله بالموبايل فتعرفو صعوبة الكتابة وتنسيق النص ولو في غلط فوتوه ولا تدققو هههههههه
اولاااا
الف حمدلله عالسلامة يام العيال يا كوكا يارب تنبسطي في الاجازة يارب وترجعيلنا منعنشة بس سؤال ايه يعني واخيرا زيست؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زوجةاحمد مشاهدة المشاركة
كل عام وانتم بخير جميعا

الله يرزقكم جميعا بكل ما تتمنو يارب
وانتي بخير يا قمر والف مبرووووك حملك وهاتي القصة ولا ما ينفع نشاركك الفرح زي ما شاركناكي الهم!!!

منمونة حبيبتي شكرا لسؤالك وسلامك لنا وربي يبلغك مناكي ياااارب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة غموض السنين مشاهدة المشاركة
[SIZE=4][COLOR=darkorchid]السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

[SIZE=4][COLOR=darkorchid]زهور يام البنين ربي يفتح عليك من واسع فضله ومدة انتي وعيالك ويجيبلك البنوته السكر مثل

[SIZE=4][COLORالنهايه <<<<صارت فيلم اولها بدايه وبعدين النهايه
نسيت اقولكم حاجه اني ربي حبيبي ماينسى احد ودايم يتمنى يسمع العبد الحوح طبعا تعرفون اننا كنا اربع خوووووووووات انا وخوووووواتي طبعا على قولتهم دقررررنا بالزيجه <<يعني الزواج >>تاخرنا لكن الحمدلله الى يسرلنا ربي وفرجها علينا
وكانت باقي وحدة من خواتي وهي الاخيرة عمرها تقريبا اخر الثمانيه وعشرين ابشركم الحمدلله الحمدلله كماينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك انها كتبت كتابها من كم يوم ربي يتمم لها على خير ويوفق بينهم ويرزقهم الذريه الصالحه والزواج ان شاء الله بعد شهرين
وهذا دليل ياحبيباتي ان ربي حبيبي والله مايخلي عبدة مايتركه بس لانه يحبنا ويبغى يسمع صوتنا يااخر فرجنا اشوووووووووووي عشان يتلذذ وهو يسمع صوتنا الباكي وحنا نقوووووووووووووول ياااااااااااااااااااااااااااااارب يااااااااااااااااااااااااااااارب \
ضاقت بنا الوسيعه مالنا رب سووووووواك
مالنا نصير سواك مالنا ملجاء غيرك

باقي خووووووووووواتي كلكم احبكم بالله
وربي يثبت حمل كل وحدة فيكم حامل
ويعطي كل ماتمنى الحمل السليم المعافى البار واولهم حبيبتنااااااااااااااااااااااا عشوووووووووووقه وحلومه يارب يارب ارزقهم عاجلا غير اجلا يارب يارب ياحنان يامنان اجعل فرحتنا بالعيد فرحتان بخبر حملهم انك قادر على ذلك

وبووووووووووووووووووووووووووسه كبيرة على راس كل وحدة فيكم من حمووووووووودي
لاحلى خالات بالدنيا وسلات باتشي من بيتنا لحد بيت كل وحدة فيكم بمناسبه عيد الفطر <<<<<طبعا كله من حمودي انا مادفعت والا ريااااااااال
هلا وغلا بغموضة صديقتنا الوفية ام حمودي الغالي شكرا يالغالية ع دعواتك الحلوة وما تصورين اشقد نفسي ببنوته وربي كريم وبيعطيني يارب انا متأكدة من كرم ربنا بالوقت الي ربنا يشوف. انه مناسب لي
والف الف الف تريليون مبروووك لاختك ويارب يوفقها وتجيب حمودي طعمون زي ولدك وقولي لحمودي انا ما احب باتشي انا احب شوكولاين هههههههههه
وفي ملحوظة صغيرة انا مو متأكدة منها بس احساسي يقول صح انو مايصير ننسب صفة التلذذ لله سبحانه وتعالى فهو يشتاق لسماع صوت عبده وليس يتلذذ والله العالم وياليت نتأكد انا وانتي من المعلومة
ايضا فلونة حبيبتي شكرا لقصة حملك الجميلة بس في ملحوظة كمان اش دليلك ع دعاء المصور جا جلاله قد يكون دعيته بصدق وربنا استجابه منك بس احنا تعلمنا انو ماننشر حاجة لم يرد عليها نص من الكتاب او السنة يعني دليل فما ننشرها حتى مانكون من المبتدعه لازم نتثبت اكثر واشكر حرصك ع استفادة اخواتك هنا بانو ينتفعو زي ما انتفعتي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hala122 مشاهدة المشاركة
.يارب ياالله تطعم عالشعور لكل عشوقة في التجمع ياااااااارررب انك على كل شئ قدير..بناااات بإذن الله وبيقين برحمة الله وكرمه مابيجي رمضان القادم الا والحلم تحقّق لكنّ جميعا
,,.)
يااااااااااللــــــه يا هالا هذي اصدق كلمة قولتيها باذن ربنا وبيقين برحمته سبحانه وتعالى
ربي يجبر بخاطرك ويعافيكي يارب

والف الف الف تريليون مبروك لسلومة العسل انتي اعطيتيني العيدية قبل العيد وربي يثبت حملك يااااارب وتشيليه بين يدينك ياااارب
والعقبى لكل من تتمنى هنا يارب

بنات دعواتكم لحلومة فهي متعبه وضايقة ربي يف ج عنها وعن عشوقة ويكرمهم ويحول الحول وبين يدينهم الذرية الصالحة يااارب*
قديم 28-08-2011, 11:46 PM
dodi_dabdoobi
عضو مميز
 الصورة الرمزية dodi_dabdoobi
dodi_dabdoobi غير متصل  
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

الف مبروك يا سلمى

اذكرك اني قبل سنتين تقريبا عشت نفس الموقف و لكن يارب يكون حظك احسن من حظي و تزبط معاكل لاني انا كان حمل بدون جنين و الحمد لله

ربنا يطمنك و يريح قلبك يا عسلة و تفرحي و طمنينا عند

يا بنات يا عسولات وحشتوني مرة بس ما بادخل الموضوع الا قليل لانشغالي و يمكن لاني مليت من التفكير في الموضوع و باشغل نفسي باي شي تاني لكن بادخل و اطمن كل فترة و التانية

عسى الله ان يبلغنا كل خير
قديم 28-08-2011, 11:47 PM
dodi_dabdoobi
عضو مميز
 الصورة الرمزية dodi_dabdoobi
dodi_dabdoobi غير متصل  
سلمى انصحك تعملي تحليل الحمل الرقمي bhcg و ريحي نفسك و اقطعي الشك باليقين و طمنينا عنك
قديم 29-08-2011, 12:19 AM
j+m
عضو نشيط
 الصورة الرمزية j+m
j+m غير متصل  
عيد مبارك سعيد وكل عام وأنتم بخير
اللهم تقبل منا صيامنا وقيامنا ودعاءنا
اللهم لك الحمد سلومتي ألف ألف ألف مبروك ربي يتمم حملك على خير .
سلاي وقباتي للجميع
أحبكم
ربي لا تذرني فردا وأنت خير الوارثين
قديم 29-08-2011, 12:36 AM
islam12
عضو مميز
 الصورة الرمزية islam12
islam12 غير متصل  
السلام عليكم
كيفكم يا قمرات وسعو عايزة آخذ سلمى بالحضن الف مليون مبروك يا سلومة ربنا يثبت حملك يا رب.
غموض ربنا يكرمك الله يخليك يا قمر.
كوكار حمدا لله على السلامة استمتعي باجازتك.
باقي العشوقات تحياتي لكن اعذروني لانقطاعي انشغلت بسبب مرض امي و ابي ربنا يشفيهم.

قديم 29-08-2011, 01:13 AM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
زهور..كل عام وأنت بخير..ربنا يتقبّل منا ومنكم الطاعات ويعتقنا من النار يارب.

حلومة وعشوقة..ماعم بنساكم أبداااا ربنا يريح بالكم ويصلح أحوالكم ويفرجها عليكم ويطمنا عنكم ويفرحنا فيكم يااااارب العالمين.

زوجة احمد..ألف مبارك ربنا يثبته ويرزقك الذرية الطيبة.

بقية البنوتات..دودي الحنونة..منمونة..اسلام العروسة..مريومة..مرموسة الطيوبة..نعووووم..سلمى..سعووود (طالت غيبتك يابطة إشتقنالك)..زروفة..حلمي قريب..زهور وكوكار..وغلا ام القلب الحنون..ام جويرية..جولي..ديدو77..غموضة ونورا..كريستي مشرفتنا الغالية..فلونا..وأخيرا..عشوقة وحلومة ..كل عاااااام وأنتنّ بألف خير.

سامحوني اذا إنسيت وحدة فيكم.

مواقع النشر