عاشقات حلم الامومه - الصفحة 45 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

استفسارات الامراض النسائية عيادة خاصة بالامراض النسائية والعقم وتأخر الإنجاب. يتعاون المختصين والعضوات

قديم 15-09-2011, 02:57 AM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
حلم حياتي..حبّوبتي تروحي وترجعيلنا بألف سلامة يارب..يارب تنبسطي وتغيري جو..حنستناكي ياقمر.

زروفة..ماشاء الله عليك كفيتِ ووفيتِ..ربي يرزقك بالحمل السليم عاجلا ياالله.

حلمي قريب..عودا حميدا يااحلى كروشة..ربي يتمملك على خير..اللابتوب حطيه على طاولة قدامك واسندي ظهرك بمخدة وبإذن الله مامنه ضرر.

بنات..أنا بإذن الله مسافرة يوم السبت صباحا مع زوجي لولاية أخرى وراجعة بعد اسبوع..يمكن انشغل هاليومين عنكن فسامحوني..ويااااااااااااااااااريت تنشطوا الصفحة وتذكروا بعض بالادعية اللي تشرح الصدر..الله يرضى عليكم ياحبيباتي..أحبكم في الله..وبإذن الله ماراح انساكم في طريق سفري من الدعاء.

عشووووقة..ماعم بنساك دايما في بالي..ربي يزيح عنك الهم والغم ويفرجها عليك.
قديم 15-09-2011, 07:48 AM
الزرافة
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزرافة
الزرافة غير متصل  
tongue3

السلام عليكم ورحمة الله
حلمي قريب / ماشاء الله تباااااااااارك الله الله يقومك بالسلامه وتشوفي ضناك سليم معافى ............
الظاهر الكل رح يغيب حتى أناااا مسافره الأسبوع الجاي لأطهر البقاع مكه المكرمه بس إن شاء الله أتواصل معكم إذا كان في نت في الفندق ..........
هاله , حلم حياتي تروحو وترجعوا بالسلامه إن شاء الله تنبسطوا وتغير جو ....
لما قالي زوجي إن عنده عمل في مكه إنبسطت كتتتتييير لأن نفسيتي هاليومين دماااااااااار ما أعرف من أيش إن شاء الله تتحسن في مكه لأني بأرتاااااااااااااااح فيها كتيييييييييييييييييييييييييييييييير ..........
ومتم جميعاً بألف خير .......
قديم 15-09-2011, 10:40 AM
حلمي قريب
عضو مميز
 الصورة الرمزية حلمي قريب
حلمي قريب غير متصل  
مرحبا بالغاليات
وربي يرجع كل من راح يبعد عنا بخير وصحة وسلامه .....
ولا تنسون دعاء المسافر مستجاااب .... فأكثرووووووووووو من الدعاء

ربي يوفقكم ويرجعكم لنا سالمين غانمين بأذن الله
قديم 15-09-2011, 11:17 PM
مرميس
عضو مميز
مرميس غير متصل  
الله يسعد الجمييييييييييييييييييع

وحشتوني كلكم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

ربي لا تذرني فردا وانت خير الوارثين
قديم 16-09-2011, 04:16 PM
rona_princess20
عضو مميز
 الصورة الرمزية rona_princess20
rona_princess20 غير متصل  
السلام عليكم ورحمة الله

عدت لكم والعود احمد

رجع النت عندي وكلو تمام

باذن الله مافيش غياب تاني

ويارب كلكم بخير انا لسه ماقريتش اللي فاتني

توا نرجع ونقراه كله

وربي يرزق الجميع يارب

ولا يحرمكم الذرية يارب العالمين

محبتي لكم جميعا
قديم 17-09-2011, 06:37 AM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
أخواتي..أستودعكم الله الذي لاتضييع ودائعه.
قديم 17-09-2011, 04:55 PM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
هيييييييييييييييييه انا جيت تانى اهه

انا كنت قلت اقرا الردود عشان اعرف اللى فاتنى و ارد مرة واحدة بس وقفت عند نعومة و مشاركتها اللى فى صفحة 41 فقلت مش قادرة حرد على كلامها عشان منساش حاجة بس قبل ما ارد لازم اعمل حاجة الاول

ابارك و اهنى و ازغرط و "اكسر صوابع عقل عقل" سلومة حبيبتى

يا بنت انا افتكرت الكمبيوتر هنج و انا عمالة انزل لتحت و مش لاقيه كتابه حرام عليكى طلعتينى من جنابى
الف مليون و دشليون و ترليون "دول اللى اتسرقو من الشعب المصرى" مبروووووووووووووووووووووووووووك
انا قبل ما اقرا لقيتك حاطة صورة واحدة حامل و ساندة بطنها قلت يالا بشرة خير و لما قريت قلت يا الف نهار ابيض
ربنا يباركلك فيه و يكون ذرية صالحة بأذن الله

اجى لنعومة

حعضك و اجى اقعد عليكى افطسك

انا حملت فى كريم بعد 6 سنين جوااااااز "كنت بعمل اللى عليا فيهم" و بس التوفيق بقى بايد ربنا
احرق دمى و اقعد على اعصابى مش حستفيد اى حاجة خالص غير حرق دمى لان كله بمشيئة ربنا و اذا كان حرق الدم ممكن يغير فى مشيئة ربنا مش كنا حرقنا دمنا بس ل كنا ولعنا فى نفسنا
و الناس اللى بتحضر للمدارس يعنى حاجة عدلة قوى!!!! دول ناس طالع بظابيظهم " و متسالنيش يعنى ايه بظابيظ عشان معرفش" فى تحضير حاجة المدرسة و حيصحو من الفجر يودو مدارس و يجيبو من المدارس و يقعدو يذاكرو و و و و انتى قاعدة مروقة دماغك مش ممكن ربنا مديكى الفرصة دى عشان تستمتعى بحياتك انتى و جوزك مع بعض قبل ما يجيلك اللى ميخلكيش تعرفى تهرشى؟
استمتعى يا حبيبتى بحياتك و اللى من نصيبك حيصيبك كل اللى عليكى انك تعملى اللى عليكى و التوفيق من عند ربنا

زهورة حبيبتى "و اخيرا زيست" دا كان اعلان بيجبوه عن صابون بالليمون اسمها زيست كانو بيجيبو واحد طالع عينه فى يومه فى شغله و اول ما يدخل البيت يجرى على الحمام يستحمى و بعدين يجبوه و هو خلاص مرتاح و بيقول "و اخيرا زيست"
فبقى اكسبرشن ان اللى بيكون تعبان و يرتاح يقول " و اخيرا زيست"

فانا لما جيت مصر حسيت باحساس "و اخيرا زيست"

تعاليلى بقى انا كتبت الكلام اللى فوق عند سؤالك و خير اللهم اجعله خير الف فى الصفحات الاقيكى كاتبه مشاركه مفهمتش معناه
طب انتى قاصدى تعصبينى مثلا؟
مافيش رد عليكى غير رد عبد الفتاح القصرى فى فيلم سكر هانم
"انتى مش ست انتى ست اشهر"
و بالنسبة للكتاكيت اللى حواليكى تعتبرى نفسك ايه؟ لعبة كاوتش مثلا؟!!!!!!!!!!!!!!!
حتموتينى ناقصة عمر

يعنى ربنا راضى عليكى و الحمد لله كارمك و "حملتى" و كل اللى منكد عليكى طريقة الحمل!!!!!!!!!!!!!!!!
اقول ايييييييييييييييييييييه؟

معلش يا بنات محدش يكلمها متعصبوش نفسكم انا كفاية اللى يطقلى عرق لوحدى

حرام عليكى حيقولو عليا الشابة اتجننت
يا بنتى انا بو منك اقعد اشكر ربنا طول اليوم ذى الهبلة كدة مبطلش و لو حد كلمنى اقوله بس استنى شوية مش فاضيالك اصلى بشكر
يا بنتى اتهدى و افرحى و استمتعى بنعمة ربنا عليكى يعنى انتى كل اللى زنقك انه من غير حقن!!!!!! حتموتينى حتموتينى حيييااااااااام عليكى

نورا سكرتى احنا بخير و شوية بعد ما ارد على العسولات حقول كل اخبارى بوسيلى الكتاكيت العسولات

غموضة حبيبتى الف ملون مبروك لاختك و ان شاء الله تكون جوازة العمر و ربنا يبارك لها فيها

ابتسامة القمر الف ملوين مبروك و ان شاء الله يكون ذرية صالحة بس 2100 جرام دا سفروته خالص ربنا يبارك فيه يا رب

فلونا اذا نفختى فاعتقد انه ولد انتى نفسك فى ايييه؟

هالة العيد فى مصر متعععععععععععة مش عشان انها مصر يعنى مع انه ممكن يكون عشان انها مصر بس العيد ذى ما اعودتى عليه و ذى ما بتحبيه و سط اللى بتحبيه و اللمة و العيدية عاوزة تعرفى العيد و احساسى بيه اتفرجى على فيلم عسل اسود بتاع احمد حلمى الجزء اللى كان فيه فى مصر جميل جميل جميل بجد

كريستى وحشانى جدا جدا جدا

هههههه اول ما قريت انك كاتبك انك حامل فبمنتهى الطلقائية لقيتنى بقول "حامل فى عينك" خدى نفسك و بعدين انزلى خدى غطس مش كله ضرب ضرب ضرب لازم يكون فيه شتيمه الاول

ربنا يكرمك باللى تتمنيه يا رب

مرموسة حبيبتى
وحشانى قوى قوى و ربنا يكرمك و يحسن الاوضاع يأما تهدديه حجيله و مش حيهمنى

سعود حبيبتى ربنا يكرمك و يفرح قلبك يا رب

حلم حياتى انا مش عارفة ايه اللى كان عندك وحش مش عارفة اوصل للصفحة بس ربنا يكرمك و يحسن الاحوال و يفرحك بأذن الله و ان شاء الله تتبسطى فى سفريتك و تجبلنا البشاير و انتى جاية

حلومتى حلومتى و حشانى جدا جدا جدا
و مش عارفة كل ما ابعتلك رسالة متوصلش مش عارفة غيرتى ارقام تليفوناتك ولا ايه عموما انا رقمى ذى ما هو طمنينى عليكى "خلى عندك دم"

رونا الف حمد لله على سلامتك و بجد رافعين راسنا لفوق يا ابطال عقبال سوريا و احنا لما نطهر مصر خالص

نيجى لاخبارى اهم اهم حاجة روحت اسكندرية حبيبة قلبى
جميلة جميلة جميلة حتى الطراز المعمارى فيها جميل قضيت فيها يوم و انا راجعة من الساحل و قعدت على البحر و نزلت البحر و نزلت السباحة الماهرة كرمة هانم و كريم الجبان الاركبر
بس الحمد لله
و بالنسبة للاوضاع الامنية فى مصر لحد دلوقتى الدنيا عادية جدا جدا ذى ما سبناها بالظبط مش حاسة بفرق ولا حتى فى السواقة ذى ما قاله كله عادى مش عارفة هم بيخوفونا على الفاضى ولا ايه
كل اللى بسمعه ناس سمعته بس ناس عاشت اى حاجة يقولو لأ

انا الحمد لله بخير و العيال بخير

و ان شاء الله ادخل تانى قريب و الاقى كام حد بيبشرنا بالحمل بقى

بحبكم فى الله
قديم 17-09-2011, 10:43 PM
سلمى012
عضو مثالي
 الصورة الرمزية سلمى012
سلمى012 غير متصل  
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hala122 مشاهدة المشاركة
سلومة..الله يرضى عليك..وصفتيني بأكثر ممّا أستحق..وإذا أنا سكرة إنت السكر كله حبيبتي.
.
هالا حبيبتى انتى تستحقى كل خير ...ربنا يكرمك يا قمر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ...حلم حياتي... مشاهدة المشاركة
سلام عليكم خواتي الحبيبات

اخباركم يارب كلكم بخير وعافيه

دخلت اطمن عليكم واسلم عليكم

اشكر كل وحده سالت عني ودعت لي ربي يبارك بيكم ويسعد قلوبكم ويرزقكم براحت البال يارب

انا حالي كما هو ولاجديد عندي يذكر سوى اني خلال 3ايام قررت اسافر مع زوجي ولكم ان تتخيلوا الربكه

حبيت اسلم عليكم لانه الجمعه الفجر مسافره اتمنى تسامحوني لو غلطت بحقكم

وان شاء الله اجازتنا شهر واذا الله احيانا القاكم بعد شهر ويارب ياكرم ان شاء الله راح ارجع والقى البشاير يارب

احاول ادخل قبل لا اروح المطار في امان الله

استودعكم الله الذي لاتضيع ودائعه
تروحى وترجعلنا بالف سلامة يا حلم حياتى ..ربنا يفرج همك ويريح قلبك يا رب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hala122 مشاهدة المشاركة
بنات..أنا بإذن الله مسافرة يوم السبت صباحا مع زوجي لولاية أخرى وراجعة بعد اسبوع..يمكن انشغل هاليومين عنكن فسامحوني..ويااااااااااااااااااريت تنشطوا الصفحة وتذكروا بعض بالادعية اللي تشرح الصدر..الله يرضى عليكم ياحبيباتي..أحبكم في الله..وبإذن الله ماراح انساكم في طريق سفري من الدعاء.
.
ترجعى بالف سلامة يا قمر رحلة سعيدة ان شاء الله

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مرميس مشاهدة المشاركة
الله يسعد الجمييييييييييييييييييع

وحشتوني كلكم

لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين

ربي لا تذرني فردا وانت خير الوارثين
انتى وحشتينا اكتر يارب يفرج همك ويشرح صدرك يارب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kokar_2001 مشاهدة المشاركة
ابارك و اهنى و ازغرط و "اكسر صوابع عقل عقل" سلومة حبيبتى

يا بنت انا افتكرت الكمبيوتر هنج و انا عمالة انزل لتحت و مش لاقيه كتابه حرام عليكى طلعتينى من جنابى
الف مليون و دشليون و ترليون "دول اللى اتسرقو من الشعب المصرى" مبروووووووووووووووووووووووووووك
انا قبل ما اقرا لقيتك حاطة صورة واحدة حامل و ساندة بطنها قلت يالا بشرة خير و لما قريت قلت يا الف نهار ابيض
ربنا يباركلك فيه و يكون ذرية صالحة بأذن الله
الله يبارك فيكى يا كاكورتى اومال يا بنتى عاوزة تعرفى الخبر كدا بالسهل معلش بقى تعبتك ..بس فعلا مع انى مش سفرت بره مصر يعنى معرفش طعم العيد بره عامل ازاى بس اكيد عمره ما هيكون زى هنا..يارب تكونى مبسوطة واجازة سعيده ان شاء الله ..كويس انكم بلبطو شويا ..وبعدين مش تسمعى لكلام حد انا برضو عندى قربتى عيشه بره وقبل ما تنزل السنه دى كان الرعب كله مسكها واقنع فيها ان مفيش حاجة وان احنا عيشين طبيعى مفيش برضو زى ما هى لحد ما نزلت وشافة بعينها الاعلام هو السبب وهو اللى عامل حالة الزوعر دى ...
حضن كبيراوووووووى للاستاذ كريم والامورة كرمه وبوستين حلوين كدا....
اما عن اخبارى لا جديد عندى الحمد لله بخير تعبانة شويا من الاشهور الاولة ربنا يهون علينا جميعا ...
بنات كنت عاوزة اسئلكم اخد ايه طبيعى للحموضة عندى دلوقتى حموضة فظييييييييييعة بجد
سلامى للجميع ... احبكن فى الله ... استودعكم الله

ربى احفظلى زوجى و ابنى وباركلى فيهم
ورزق اخواتى عاشقات حلم الامومة الذرية الصالحة
قديم 18-09-2011, 04:08 AM
Hala122
عضو مميز
 الصورة الرمزية Hala122
Hala122 غير متصل  
الحمدلله وصلنا بالسلامة وها أنا أكتب لكم من غرفتنا بالفندق..وعلى قولة زوجي حتى هون بدّك تفوتي المنتدى.

كوكااااااار..ماشاء الله عليك كالعادة حكياتك شرباااااااااااااااااااااااااات..ان شاء الله بتضلك مبسوطة مع أهلك وتقضي أحلى وقت معهم..وأكيد العيد مع الاهل والحبايب مافي مثله ابدااااااا.

سلمى..الله يخفف عنك يارب ويتمملك بخير..كلي خيار وخس بخفف من الحموضة واشربي حليب بارد برضه بيخفف منها.

روووووونا..عودا حميدا حبيبتي..ربي ينصر جميع البلاد العربية على الظلمة..بجد إنبسطت بعودتك..فلاتحرمينا من طلّتك البهية.
قديم 19-09-2011, 10:57 AM
سلمى012
عضو مثالي
 الصورة الرمزية سلمى012
سلمى012 غير متصل  
ايه يا بنات الكسل اللى فى الصفحة ده يالله تعالو قوله ايه الجديد
ربى يصلح حالنا جميعا ويرزقنا الذرية الصالحة السليمة عاجلا غير اجلا
سلامى للجميع..احبكن فى الله..استودعكم الله الذى لا تضيع ودائعة

ربى احفظلى زوجى و ابنى وباركلى فيهم
ورزق اخواتى عاشقات حلم الامومة الذرية الصالحة

مواقع النشر