عاشقات حلم الامومة (ديسمبر 2007 - فبراير 2008) - الصفحة 9 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

صحة المرأة صحة المرأة ، الحمل والولادة ، الصحة الانجابية. استفسارات ومقالات حول الامراض النسائية والتثقيف الصحي المشاركة للنساء فقط

موضوع مغلق
قديم 29-12-2007, 12:36 PM
حلمي قريب
عضو مميز
 الصورة الرمزية حلمي قريب
حلمي قريب غير متصل  
بنات من تحسون انها بتكون اول المبشرات في حمل في هذا الجزء؟

انا عندي احساس انها برشا
قديم 29-12-2007, 01:10 PM
الزاجله
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزاجله
الزاجله غير متصل  
هلا حبوبة حلمي لين الحين تراجعين بخاص والا رحتي مستشفى النساء والولادة
قديم 29-12-2007, 01:33 PM
mashamesho
عضو مميز
 الصورة الرمزية mashamesho
mashamesho غير متصل  
حبيباتي سلامي لكم جميعا وانا الحمد لله نوعا ما ديلوقتي احسن انا مش عارفه احنا بادين الجزء دا نكد ليه كده مع ان احنا قفلنا الجزء الخامس وبديتنا الجزء الجديد عشان ندعي للتفاؤل بس الحمد لله علي كل شئ هو لازم النفساويات تقب كده من وقت للتاني وبتعدي هقرا الردود سريعا وارجعلكو تاني سلام مؤقت
قديم 29-12-2007, 02:55 PM
Saudd33
قلم وفي
Saudd33 غير متصل  
بنات مو فاقدين أختنا زهور الدعا صارلها فتره مختفيه أن شاء الله خير
قديم 29-12-2007, 04:35 PM
مياااااااااا
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية مياااااااااا
مياااااااااا غير متصل  
حلوه فكرتك حلمي قريب ربي يهون عليك ويقومك بالسلامه ان شاءالله..

بنااااااااااات انا احس ان اللي بتبشرنا الزرااافه,, يالله اللي بعدي من تحسين اللي بيبشرنا ؟؟

قديم 29-12-2007, 04:49 PM
@فراشه هادئه@
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية @فراشه هادئه@
@فراشه هادئه@ غير متصل  
tongue3 لا تغيبوا يابنات..

حلوه فكرتكي ياحلمي قريب وانا بصراحه عندي إحساس إنها عشوقه اللي بتبشرنا لكن لا ننسى الحزينه لأني حاسه إنها فاتحة خير علينا........

وحاسه إنها يا أول الحوامل يا ثانيهم....يــــــــــــــــــــــارب...

مشاميشوا ايوه كده يابنت ...لا تهتمي رزقك بيجيك لحدك ...

زهوووووووووووووووور غايبه يمكن عشان إختباراتها....؟؟؟الله يرجعها لنا سالمه وتفرحنا بخبر حلووووووووووووووووو.........يارب...

حلمي إن شاء الله أسألك وأرد لك..الله يشفيكي...
قديم 29-12-2007, 06:19 PM
مها الحجاز25
عضو نشيط
مها الحجاز25 غير متصل  
ماشاء الله ..لاقوة إلا بالله ..

كذا الأخوات الناصحات ..ولا بلااااااااااااااااش

الله يجمعنا على خير وفي خير ..ويرزقنا جميعاً باللي نتمناه ...

تصدقون يابنات نفسي ومنى عيني ..نبشر بعضنا البعض إذا ما كان هذا الشهر فالشهر الجاي بإذن الكريم الرحمن ..اللهم آآآآآآآآآمين...

حلمي قريب ..الله يرزقك الصحة والعافية ويقومك بالسلامة ويفرحنا بيك وبسلامتك ..يااااااارب

فراشتي..بارك المولى فيك وفي أسلوبك الراقي ..

إن شاء الله وبإذن واحد أحد اول المبشرات : عشوقة الحنونة ..اللهم آآآآآآآآآمين..

التعديل الأخير تم بواسطة ملاك الغربة ; 29-12-2007 الساعة 08:48 PM
قديم 29-12-2007, 06:30 PM
mashamesho
عضو مميز
 الصورة الرمزية mashamesho
mashamesho غير متصل  
عاشقه الطفوله ربنا يسمع منك ما احتاج لطبيب غير الرحمن الرحيم بحاول والله اعيش حياتي زي ما قولتي بس الغريزه احيانا بتفرض نفسها سبحان الله وربنا يزيدك عقل وصبر ويعوض حرمانك بسيل من الاطفال متلاحقيش عليهم
حبيبتي كوكاره انا اسفه جدا لاخبارك اللي سمعتها واسفه كمان مره اني اتاخرت علي ما رديت عليكي بس الظروف والنفسيه بقي الحمد لله علي كل شئ فوضي امرك لله وربنا مفيش اكرم منه بس انا مستغربه انتي الدوره كانت عندك الاسبوع اللي فات ازاي عرف فيه تبويض ولا لأ من ديلوقتي وبالنسبه للكيس انا بسمع انه ممكن يتكون بسبب ادويه التنشيط ولكنه لا يمنع حمل باذن الله واعتقد انه كتبلك علي حبوب منع الحمل عشان كده وان شاء الله الي جاي احلي من اللي راح وإن شاء الله لما تيجي الكويت هيكون وشي حلو عليكي وتحملي علي طول
ميااااااااااا امين يا رب يسمع منك ربنا ويرزقنا من حيث لا نحتسب ويجعل ايامنا فرح في فرح
هاجر شكرا لاهتمامك وإن شاء الله نعمل بيها
ملوكه عامله ايه ديلوقتي طمنيني عليكي يا رب تكوني بقيتي احسن ويرزقك ولد ولنت في بطن واحده قولي امين ومشاعرك اللي انتي وصفتيها لما رحتي لصاحبتك انا حساها الله يعوضنا خير
يورنا ربي هب لاختي يورنا ذريه طيبه انك انت سميع الدعاء ويأجرك في مصيبتك خيرا منها اول مره اعرف احداث قصتك وان شاء الله يكون ولدك هذا قطعه منكي سبقتك الي الجنه وربي يعوضك يتوأم مره واحده ويا رب تتبسطي في اجازتك وتغيري جو
غموضه الف شكر علي لقب نواره مصر ربنا ينور دنيتك باحلي عريس يسعد ايامك ويملاها فرح وهنا فعلا بحس انك قريبه من قليبي وانا معاكي قبل الفجر النهارده إن شاء الله يتقبل منا الدعاء
اندين الحلوه ايه اخبارك النهاردهإ ان شاء الله حاساكي من الناس اللي هتفرحنا في هذا الجزء
الزرافه وكريستاله لسه ما ارتاحتو عشان تحكولنا عملتو ايه
الأمل البعيد فينك مختفيه ليه يا رب خير ويجعل أملك قرييييييييييييب عاجل بإذن الرحمن
فيفي سعود برشا
حلمي قريب الف سلامه عليكي ربنا يهون عليكي الايام وتولدي بالسلامه هنقول ايه كله يهون لاجل الورد ينسقي العليق ربنا يقومك بالسلامه يا حبيبتي
الزاجله ودلوعه السعوديه وسونيا ودلوعه 24 و غلا جلاجل ربنا يفرحنا بأولادكم قريبا إن شاء الله
الحزينه طمنينا اخبار الحقن ايه وصلتي علي لحد فين عاوزين نسمع خبر توأم قريب بشرينا
ماسا ان شاء الله ما يكون في شئ ويرزقك ربي بالذريه الصالحه في القريب العاجل
مها الحجاز إن شاء رب العالمين يجعل كل هذا العذاب في ميزان حسناتنا الف مبروك حجك ربنا يتقبل منك ويجعله سبب في تقبل دعئك ورزقك من حيث لا تحتسبي وشكلك كده مصريه صح ولا
فراشه هادئه والله انتي عسل ودمك سكر ربي يرزقك بالبنين والبنااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ت
انا حاسه ان اول اللي هيبشرونا عشوقه والفراشه ويا رب كلنا في شهر واحد
قديم 29-12-2007, 06:32 PM
Crestalla
كبار شخصيات المنتدى
 الصورة الرمزية Crestalla
Crestalla غير متصل  
اما انا فاتمنى انه تكون عاشقة الطفوله ( معشوقة الجماهير) هي من يكرمها الله في هذا الشهر...

الظاهر نحاسة الجزء الخامس ورانا ورانا،، فيه سحابه غامقه على الصفحه معطيه جو كئيب جدا ...الله يقشعها عن قريب..

اشكككككككككر كل من سال عني وانا رح اعطيكم تفاصيل رحلة الحج بناء على رغبة الجماهير...

والله ما غابت دقيقة عن العين أمشي مع العالم وقلبي معاها
قديم 29-12-2007, 06:39 PM
فيفي2
عضو نشيط
 الصورة الرمزية فيفي2
فيفي2 غير متصل  
فراشه هادئه والله كلامك مثل العسل والحمدلله على نعمة الابتلاء وان شاء الله نكون من الصابرين

حلمي قريب حلوه الفكره والله يشفيك ويقومك با السلامه

وانا اتوقع اول وحده بتبشرنا الحزينه الله يرزقها ويعوضها خير باذن الله

ان مع العسر يسرا

سبحان الله و الحمدلله و الله اكبر

اللهم لاتذرني فردا وانت خير الوارثين
موضوع مغلق

مواقع النشر