كيفيه ترتيب شنطة شهر العسل؟ - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

أرشيف مملكة المرأة جمال المرأة ، الازياء ، العطورات، الشنط ومستحضرات التجميل

قديم 13-09-2009, 02:17 PM
zoom2005_710
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية zoom2005_710
zoom2005_710 غير متصل  
tongue3 كيفيه ترتيب شنطة شهر العسل؟

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اهلا بيكم اخواتى اخباركم ايه يارب تكونوا جميعا بالف خير و ربي ييسر امركم و يبلغكم ليله القدر يارب العالمين.

كان ليا سؤال مهم جدا هو ترتيب شنطة شهر العسل لانى مسافره بأذن الله 5 ايام ومش عارفه احدد الكم المناسب لملابس الخروج بالنسبه للبس البيت مافيش مشكله فيه سهل ترتيبه ولانه مش بياخد حيز في الشنطة زى لبس الخروج انا مش بلبس بنطالونات بلبس بلوزه او جاكت مع جيب او فساتين كاجوال لطيفه ومريحه جدا باللبس.انا قريت موضوع هنا ف القسم مكتوب فيه كيفيه الترتيب بس انا سؤالى هل اخذ لكل يوم طقم و لا اوفق بين اللبس و الايام و كمان عايزه اعرف الشنط و الشوزات اعمل ايه فيهم؟؟؟؟؟ ازاى اقدر اوفق بين الوانهم و تناسقها مع الملابس يعنى اخد كام شنطه و كام شوز و الوانهم ايه هل اساسيات و لا ايه؟؟؟؟ بجد موضوع محيرنى جدا و لانى عايزه ارتب انا هاخد ايه معايا علشان الوقت مايضيق عليا و احتاس اتمنى تساعدونى وعقبال كل البنات يارب لما تحتاسو الحوسه دى هههههههههههه بس اكيد حوسه جميله و بتمناها لكل بنوته يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااارب امين
اسفه انى طولت عليكم بس في انتظار ردودكم و نصايحكم ليا
قديم 13-09-2009, 02:42 PM
zoom2005_710
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية zoom2005_710
zoom2005_710 غير متصل  
6 مشاهدات و ولا رد واحد يا ربي !!!!!!!!!!! عموما انا في الوييتنج ليست منتظره ردودكم

مواقع النشر