عاشقات حلم الامومة (نوفمبر 2007 - ديسمبر 2007) - الصفحة 4 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

صحة المرأة صحة المرأة ، الحمل والولادة ، الصحة الانجابية. استفسارات ومقالات حول الامراض النسائية والتثقيف الصحي المشاركة للنساء فقط

موضوع مغلق
قديم 09-11-2007, 10:00 PM
كلي حنين
موقوف
كلي حنين غير متصل  
اهلين بنات كيفكم كلكم عاشقه الطفوله ويورنا وكل البنات ابشركم اليوم الثلاثين والمفروض تجي الدوره لكن ماجت وان شاء الله ماتجي واكون حامل ادعوا لى يارب اكون حامل وانا في الانتظار اذا تاخرت اسبوعين بروح احلل

الله يرزق كل بنات المنتدى الرزق الصالح يارب
قديم 09-11-2007, 10:07 PM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية عاشقة الطفولة
عاشقة الطفولة غير متصل  
حبيبتي كلي حنين يا رب يا رب اللهم في هذه الساعة المباركة و اليوم المبارك حقق حلم اختي كلي حنين و ارزقها الذرية الصالحة يا رب العالمين
يا رب يكون هذا الجزء فاتحة خير عليك يا اختي و تبشرينا بحملك يا رب يا رب
قديم 09-11-2007, 10:41 PM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
اهلا اهلا يا بناتيت الف مبروك على الجزء الجديد

معلش يا بنات انا مش عارفة ارد على كل واحد ذى زمان لانى دايما بفتح و انا مستعجلة

عموما الف حمد لله على سلامتك يا شوشو و يا رب متشوفيش شر ابدا ابدا
و على اسمى اخر حرفين هى لقب نتمنى كلنا اننا نحصل عليه؟ يالا بقى

راميا حبيبتى ان شاء الله ان شاء الله تكونى حامل و اجرى بسرعة روحى اعملى تحليل دم لانه اكيد حيبان و ان شاء الله تكونى حامل و يكون كل شئ سليم و عادى ان الجنين ميبنش فى السونار فى الاول بس خلى بالك انا ليا دراع فيه ، انا مش دعيتلك و انا مسافرة؟
ربنا يكرمك يااااااااااااا رب

الفراشة الهادئة مش عارفة ليه انا حاسة انك اختنا روود؟

عموما مهما تكونى الف حمد لله على سلامتك وسط اخواتك اللى بيحبوكى من جوا قلبهم

يورنا حبيبتى ربنا يكرمك و تفرحى قلبنا بالحمل ان شاء الله

رشروشا اخر اخبارك ايه؟ طمنينى عليكى

ملوكة فيييييييييييييين؟ مش هى مختفية شوية؟

زهور حبيبتنا انتى فين انتى كمااااااااااان؟ طمنينا عليكى

باقى البنات ربنا يكرمكم جميعا و يكرمنى معاكم ان شاء الله

اما عنى فانا مفتقدة زوجى جدااااااااااااااااااااا و بدعى ربنا الايام تعدى و هو يجى ان شاء الله
بس انا الحمد لله مبسوطة فى وسط اهلى و اصحابى فعلا كانو واحشنى جدا جدا و انا منتظرة الحلوة لما تشرف و ابتدى الدوا اللى كتبهولى الدكتور بس هو بدرى دورة كاملة قبل ما زوجى يجى بس قلت مش حتخسر يمكن ربنا يكرم و احمل فى اربعة مرة واحدة

انا كمان روحت لدكتور باطنى عشان الوجع بتاع جنبى قالى انه من ظهرى هو اللى مقصر على الاعصاب و ادانى دوا و ادينى باخده و ربنا يكرم و اتعالج و ربنا يشفينى ان شاء الله

بجد بجد واحشنى كلكم انا حاسة انى حتى مش عارفى اشوف المنتدى ذى زماااااان بس و الله كل ماتجيلى فرصة انى ادخل مش بتأخر

طمنونى عليكم

بحبكم كلللللللللللللللكم

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين
قديم 10-11-2007, 12:08 AM
حلمي قريب
عضو مميز
 الصورة الرمزية حلمي قريب
حلمي قريب غير متصل  
الحمد لله انا تطمنا عليكي ياكوكار

... او انتي اسمك كوثر؟؟؟؟؟؟؟ انا صراحه مافهمت موضوع الحرفين يمكن انتو تكلمتو عنه في صفحات سابقه .... بس حاولت احط حروف واحرف طلع معاي كوثر

هههههههه ان شاء الله مايكون تخريف او انا فاهمه غلط
قديم 10-11-2007, 01:28 AM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
اختى حلمى قريب انتى كان نفسك تكونى ايه؟ و ان شاء الله لما تقومى بالسلامة من اللادة حتكونى ايه؟

انا سهلتها اوىىىىىىىىىىىى اهه

ملوكة انا شايفة انك موجودة اهه ممكن تطمنينا عليكى؟

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين
قديم 10-11-2007, 01:37 AM
@فراشه هادئه@
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية @فراشه هادئه@
@فراشه هادئه@ غير متصل  
السلام عليكم..........

لسه ماعرفتوني انا إختفيت فجأه وطولت الغيبه ورجعت....

يالله إذا محتاجين مساعده حساعد..

كيفك كوكـــــــــــار وكيف مصر وأهلها والله وحشتيني...هاه دعيتلي؟؟؟
قديم 10-11-2007, 01:41 AM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
عاشقة الطفولة غير متصل  
كوكار حبيتي كوكار غاليتي ربنا يطمنك يا رب و ينولك مرادك يا غالية يا رب نفرح بخبر حملك و انت راجعة لنا من السفر و الله مشتاقة كثير لكلامك العسل يا عسل
اما عن اسمك الكلمة لي بنحبها كثير هي كلمة " ماما" مش كده اتمنى اكون صح
قديم 10-11-2007, 01:42 AM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
عاشقة الطفولة غير متصل  
يا فراشة و ربنا احنا محتاجين مساعدة يا لله ساعدينا
ملوكة كيفك اليوم ان شاء الله العرس تم على خير احكي لنا احنا منتظرين على شوق
قديم 10-11-2007, 01:57 AM
rashroshaaaa
عضو نشيط جدا
 الصورة الرمزية rashroshaaaa
rashroshaaaa غير متصل  
كوكاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار حبيبتي
اخبارك ايه يا سكرة وانا الحمد لله كويسة وجوزي بياخد الدوا وان شاء لله شهر ونعمل التحليل واتمنى يكون كويس واحمل في نفس الشهر لان الدكتور قال عادي يكون الجماع في نفس ايام التبويض وربك يكرم ونشوف ان شاء الله
انت اخبارك ايه يا حبيبي ان شاء الله فرحانه ربي يهون عليكي بعد الغالي ويرررجعلك بالسلامة يااارب وترجعي بالنونو في بطنك يارب

زهوووووووووووووووووورة فينك وحشتيني
عشوقة ............... لاتوصف الكلمات المشاعر الصادقه والله احبك في الله اختي والحمد لله انك كويسة و بخير

يورنا .....؟؟؟؟؟؟ تروحي وترجعيلنا بالسلامة
ادعولييييييييييييييييييييييي امااااااااااااااااااااانة يوم الخميس حروح عند اهل جوزي وكل العالم عشان سلفتي ما شاء الله حملت و احنا بناتنا قد بعض حيطربوني و خاويها حرام تقعد وحيدة ...........اااااااااااااااااااه الله يهون بس و الله انا مش هامني كلامهم على قد ما انا مشتهية اكون ام تاني ياربي الشعور فظيييييع تصدقو الاول قبل ما اجيب بنتي كنت اشتهي نونو بس الان بعد ما جربت ااااااااااااااااااه الموضوع ملح على مخي ونفسيتي بطريقة غير طبيعية
الله يعين
بس يلا ربي كريم و حنووووووووووووووووووووووون ورؤوف بعباده الله يعطيني و يعطيكم حمل كامل معافى عاااااااااااااااااااااااااجل غير ااااااااااااااااااااااااجل
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب نحمل كلنا بنفس الوقت او حتى قريب من بعض ياااااااااااااااااااارب
قديم 10-11-2007, 02:10 AM
عاشقة الطفولة
قلب المنتدى النابض
عاشقة الطفولة غير متصل  
يا فراشة ربنا يهديك يا رب احنا يا ست خلاص مش قادرين نصبر احنا حالتنا من التفكير اصبحت ترلالي يعني مجانين حرام حرام لازم مساعدة
كوكار يا غالية اول اسم ر و اخر اسم ام يعني ريهام و الله اعلم
حبيبتي يا رب يفرحك يا رب و يفرج همك و هم كل اخت لنا في المنتدى يا حنان يا منان
رشروشا الامورة يا رب يسعد قلبك و يسهل امورك يا رب و ينفع العلاج و يحقق لك ربي مرادك يا رب العالمين و الله عندي احساس انك حتحملي هذا الشهر باذن الله المهم توكلي على الله و إديها مقويات ههههههههههه و كل شئ على ربنا ربنا يتمم فرحتك على خير يا رب
يا ملوكة فينك أكيد يا بنات زي العادة راحت نامت و تركت الجهاز لوحده

مواقع النشر