هل هذا عقوق - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

الفتاوى الشرعية الفتاوى الشرعية والدينية وخاصة فتاوى الأسرة والمجتمع

قديم 03-04-2017, 01:15 PM
Saso soso
عضو نشيط جدا
Saso soso غير متصل  
هل هذا عقوق

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لو سمحتم كانت عايزة اعرف انا كده عاقة ام لا
انا متزوجة ولم انجب ووظيفتي من المنزل وعندي وقت فراغ وزوجي لا يعمل طول الوقت في البيت لا يسمح لي بالخروج إطلاقا الا اذا كان هو نازل يوديني لاهلي وياخدني وهو راجع او لو حصلت ظروف قاهرة ممكن يسيبني انزل لو حد جه خدني من اهلي
والدتي ربنا يكرمها عايشة مع والدي وهو طول اليوم بره واخواتي البنات متزوجات واحده قريبه مننا جدا والتانية مهاجره واخي يعيش مع امي وابن خالتي عندهم ساكن معاهم انا لسوء خلق اخويا وابن خالتي ومطلعين عين امي وابويا اعصابي فعلا تعبت وكل ما بروح واشوف تصرفاتهم برجع تعبانه وضغطي يوطي واتعصب جدا وفعلا تعبت نفسيا بسبب مشاكل كتيرة بسببهم ومهما اتكلمت مع امي مش راضية تغير الوضع فقلت انا هقلل اني اروح هناك واروح مرتين في الاسبوع لو قدرت او مرة وساعات زوجي بيقعد فترات مينزلش من البيت فبضطر اقعد غصب عني بس عمري ما غبت عنهم اكتر من اسبوع ويوميا بنتكلم واختي التانيه بتروح لماما بمعدل تلات ايام اسبوعيا وانا بعرض علي امي كتير نخرج بدال ما اروحلها البيت ترفض وانا فعلا مش قادرة اتولجد في المكان اللي فيه اخويا وابن خالتي ووالدتي زعلانه عشان مش بروح كتير وان بيني وبين كنزلها عشر دقايق واختي التانيه برده قريبه منها بعشر دقايق هل كده انا عاقة ومش ببر امي وعليا اثم ام لا

مواقع النشر