عاشقات حلم الامومة (مارس 2008 - ابريل 2008) - الصفحة 157 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

صحة المرأة صحة المرأة ، الحمل والولادة ، الصحة الانجابية. استفسارات ومقالات حول الامراض النسائية والتثقيف الصحي المشاركة للنساء فقط

موضوع مغلق
قديم 10-04-2008, 11:38 AM
أم يوسف2
كبار شخصيات المنتدى
 الصورة الرمزية أم يوسف2
أم يوسف2 غير متصل  
سلااااام عليكم يا حلوات

مشمووووشة

لسسسسسسسسسسسسسسسه

متهيألي لو فتحوا بطني
بيحصلوا البيبي متعلق بجدار الرحم و يقول سيبوووووني مابي اطلع
فدييتوو الله يجيبوا بالسلامة

و يجيب عروستو بالسلامة يارب

و نشوف التجمع هذا مليااان بيبهات

بس ما قلتي لي لو بنووتة ان شاء الله ايش بتسميها ؟؟

حلمي وينك ضااايعة .. ان شاء الله تكوني بخير
قديم 10-04-2008, 12:54 PM
الامل البعيد
عضو دائم
الامل البعيد غير متصل  
الحمدلله يامشمشه سمعت نبضه وتقول كل شي تمام الحمدلله يارب تمم على خير وعقبال ماتسمعينه انتي بعد والله يطمن قلبك يااااارب..

نورا شكله خايف من البرد ههههههههههههه الله يسهل عليك وتولدين هاليومين بالسلامه ان شاء الله..

كوكاااره يااارب تبشرينا هالشهر حتى انا متفائله لك خير ان شاء الله والله يرزقك بالذريه الصالحه ياارب..

الله يشفي امك ياغلا جلاجل ويسهلها عمليتها ويقومها بالسلامه..

ميااا ياحليلك طلعتي قصيميه وطلع الكلام القصيمي وكريستالا قالت فيذا<<كلمة اهل الرياض يعني انتي من الرياض..
انا قصيميه ساكنه بالرياض ومشاء الله من امس امطارر اللهم صيبا نافعا والجو ياسلام جو كشته وش رايكم تجون نكشت بس انا علي القهوه وانتم الباقي اسهل شي ههههههه..

قديم 10-04-2008, 01:46 PM
غلا جلاجل
عضو مميز
غلا جلاجل غير متصل  
كوكاران شاء الله تكوني بخير الله الله بالراحه لاحقه على الشغل الله يرزقك الذريهالصالحه يارحيم
الامل البعيد الله يجزاك الجنه على دعاءك
عشوقه مشكوره مافيه شك انك تدعين لامي لانك انسانه طيبه وتحبين الخير للجميع الله يرزقك الذريه الصالحه عاجلا غير اجل يارب
مشموشه الله يطمنك على جنينك ويسهل عليك مابعد حددوموعد عمليه امي بس اعتقد هالاسبوعين بالكثير
باقي البنات من دون عدد الله يجزاكم الجنه
واشكر كل من سال عن امي ودعا لها الله يجزاكم الجنه من دون عدد و الله يرضى عليكم ويرزقكم الذريه الصالحه عاجلا غير اجل يارب

بنات اطلب منكم الدعاء لامي
ارجوكم ارجوكم بعد الله ان تكثفوا الدعاء لها ولكل مسلم مريض محتاج دعاء
بنات لاتنسونا بالدعاء
والله يسر عليها يارب
الله لايحجب دعائكم يارب
يارب لاتحرمني من امي يارب
ياحي يا قيوووم يامجيب الدعاء

بنات احبكم بالله احبكم
قديم 10-04-2008, 01:47 PM
الزاجله
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزاجله
الزاجله غير متصل  
هلا بنوتات شخباركم ان شاء الله بخير
قديم 10-04-2008, 02:10 PM
kokar_2001
قلب المنتدى النابض
 الصورة الرمزية kokar_2001
kokar_2001 غير متصل  
صباح الخير يا احلى امهات فى الدنيا

الامل البعيد دعوااااااتك عارفة انا خايفة اتمنى؟ ربنا يعملى اللى فيه الخير و يرزقنى و يرزقنا جميييييييييعا

غلا حبيبتى انا الى الان مرتاحة جدا جدا و مش بعمل حاجة بس تفتكرى لامتى؟ انا النهاردة ابتديت اخد الدافستون و كله على الله ان شاء الله دعواتك ليا انتى كمان
و ربنا يقوملك الوالدة بالف سلامة بأذن الله و طمنينا لما تخلص العلية و كمان لما يحللو العينة
انا كمان ولدتى مرت بحالة ذى حالة مامتك بس الحمد لله طلع ورم حميد بس شفنا شهر كان صعب جدا من ساعة ما عرفنا لحد ما خلصت العملية و حللت الورم و بعد العملية لحد ما الجرح خف
ربنا يكون فى عونها و عون كل اللى حواليها لان الامهم لا تقل عن الامها بل بالعكس بيكونو مكتألمين و يخبو عليها و يخففو عليها كمان
ان شاء الله يكون فى ميزان حسناتكم جمييييييييييعا

ميا حبيبتى هو انا اقدر اعمل حاجة للجميل ربنا يفرحنا بيكى عن قريب بأذن الله
اقولك حاجة و انا بصلى النهاردة كنتى على بالى انتى و سود عشان موضوع التكيس دا فلقيت نفسى بقول و كتييييييير كان عندهم تكيس و حملو المهم ربنا بس يريد
فان شاء الله تكون بشارة خير ليكم بأذن الله

مشمشة حبيبتى يا رب ما تشوفى شر ابدا انا عارفة احساسك اللى بتتكلمى عليه دا انا كمان قبل الدورة بحس ان الدنيا اييييييييييه على مسراعيها بس اعتقد انتى فى حالتك الموضوع مختلف يمكن وضع البيبى بيتغير لمكان تانى
انتى مش عارفة ان نفس الاحاسيس الا بنحسها و احنا عندنا الدورة هى نفسها بتاعة الحمل مع اختلاف عدم نزول دم
متقلقيش و اذا قلقانة كلمى الدكتور انا و انا عنده بلاقى موبيله شغاااااااااااال على طول و ستات اد كدة بيتصلو يعنى عادى مافيهاش حاجة و بعدين اكيد هو متعود على قلق الحوامل
ربنا يبعد عنك القلق و يطمنك بأذن الله

كريستالا ، ممكن تدعيلى؟ ولا انتى عارفة انى مش حعرف اجبلك العصايا عشان متحامية فى البيبى؟ حستناكى على سلم المستشفى بعد ما تفقسى و اخد حقى منك

يا بنات اللى عندهم امطار بيقولو بتكون ساعة استجابة ممكن تدعولى و تدعولنا جميييييييييييعا

زهورة حبيبتى بألك كام يوم مختفية طمنينا عليكى و على الامتحانات

شوشو اخبار الكحة ايه؟ المفروض تروحى لدكتور متسبيش نفسك كدة

الزاجلة اخبارك ايه و اخبار المبارايات ايه؟ انا عاوزاها على ودنه الله ينور

بنات دعوااااااااااااااااتكم

رب لا تذرنا فردا و انت خير الوارثين
قديم 10-04-2008, 02:37 PM
الزاجله
عضو مميز
 الصورة الرمزية الزاجله
الزاجله غير متصل  
هلا كوكار حبوبة الله يثبت لك ان شاء الله ويكتب لك الحمل ياعسوله المباريات لاتخافين في اشواط خخخخخخخخخ عيب يابنت بس ماادري احس نفسيتي لك عليها شوي والله يعين ان شاء الله
قديم 10-04-2008, 03:42 PM
cute_baby
كبار شخصيات المنتدى
 الصورة الرمزية cute_baby
cute_baby غير متصل  
عفواً ... سيتم اغلاق الموضوع واتمنى من أحد الأخوات فتح موضوع جديد

حتى لا يسبب بطء في التصفح ,,, وإن شاء الله يكون الجزء الجديد فال خير على بقية الأخوات ,،’’’

,مع رجائي من الجمع الإلتزام بمسار الموضوع والبعد عن الحديث في أي أمور خارج الموضوع ,,,

محبتي لكن جميعاً

.

إلهيْ ’ / أبدل عُسَرِنا يسُراً ,
وفرّج عَنِا كُل ماَ ضاَقتَ بهِ صدُورَنا , وحَال معُه صبَرنُا و إَرزقِنا مَن حيَثُ لَا نحتَسُبْ..آمينَ

.
موضوع مغلق

مواقع النشر