محتاجه مساعده - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

استفسارات الحمل والولادة استفسارات الحمل والولادة تقدمها الحامل لتتم مساعدتها من الأخوات .

موضوع مغلق
قديم 07-02-2010, 05:06 PM
salado
عضو جديد
salado غير متصل  
mama محتاجه مساعده

لو سمحتوا اريد المساعده والرد السريع انا متزوجه من سنه وحملت في الشهر الثالث من جوازي وكان مش ثابت بس ثبته ولرحمة ربنا وجدت عندي مشكله مايه بتاعته كانت قليله في الكيس وقلت خالص ولكن رحمت ربنا اتولد الطفل في اول الشهر السادس وبعدين الدكتوره منعتني 3 شهور من الحمل تاني راحه ليا ولجسم المهم انا عدي علي شهرين بعد ال3 شهور الي ريحتني الدكتوره فيهم ودورتي منتظمه والحمد الله قبل معاد الدوره بأسبوع نزل عليا شعرة دم مع افرازات بيضا ووقفت ومش نزل حاجه تاني وقبل معاد الدوره بيوميين ينزل عليا افرازات بيضه ملوثه بالدم وعملت تحليلا دم عددي وطلع سالب وانهارده معاد الدوره ومش نزلت ووجع قظيع في ضهري ووجع الدوره ومش بتنزل واذا ارتحت علي ظهري مش ينزل دم واذا اتحركت بسيط ينزل ومش بينزل قوي لأ بينزل وانا بغتسل اعزكم الله وبمسح بالمنديل اعزكم الله بلاقي دم خفيف في المنديل اعمل ايه قولولي ربنا يبارك لكوا عشان جوزي خايف يكون حمل ونفضل نثبت تاني تعب معايا المره الي فاتت والممره ديه مضايق عليا ادعولي ربنا يهدهولي
قديم 09-02-2010, 01:57 PM
الإستشارية الطبية
كبار شخصيات المنتدى
الإستشارية الطبية غير متصل  
اهلا بك

لم توضحي هل تستخدمي وسيلة لمنع الحمل ام لا ؟

عموما انتظري اسبوع اذا لم تنزل الدورة اجري اختبار حمل بالدم مرة اخرى و راجعي الطبيبة ..

مواقع النشر