زوجي زعلان مني وش اسوي؟ - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

المتزوجين مواضيع تهم المتزوجين من الرجال والنساء.

 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع
قديم 14-05-2004, 03:23 PM
  #4
aek
عضو دائم
تاريخ التسجيل: May 2004
المشاركات: 65
aek غير متصل  
يا ريت تسمعى كلام الاختين سمية ودبدوبة علشان تعرفى ان الكلام ده غلط لان الراجل مجيش بكده انتى ممكن تصبرى على الوضع ده وما تبينى انك مهتهمة بذهابه للاستراحة وهو يوم ورا يوم بيرجع بدرى وحاولى توفرى له اللى موجود هناك وكمان حكاية انك تسكرى الباب ولما يجيى يلاقى باب بيته مقفول ..... هو دا كلام
الكلام دا لو حصل لى انا صديقنى انا ابقى زعلان جدا مش زعلان وبس
 

مواقع النشر


ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 05:10 AM.


images