استشاره حول علاج cyclo-progynova - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

استفسارات الامراض النسائية عيادة خاصة بالامراض النسائية والعقم وتأخر الإنجاب. يتعاون المختصين والعضوات

 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع
قديم 25-05-2010, 01:40 AM
  #2
flouna
قلم وفي
تاريخ التسجيل: Jul 2006
المشاركات: 541
flouna غير متصل  
لا يا حبيبتى الدوره هتيجى ان شاء الله بس بعد أنتهاء الدوا ده بكام يوم ...لانه بينظم الهرمونات وبالتالى يبنظم الدوره وبتزل ...من حيث النزول ماتقلقيش خااااااااالص ...أنما الحاله النفسيه والتوتر والقلق هما اللى لازم تتخلصى منهم علشان الدوره تنتظم ..لانهم هما السبب الاساسى عندك ولمجرد زوال هدا السبب الدوره هتنتظم لوحدها أن شاء الله ...سلامتك
__________________
رد مع اقتباس
 

مواقع النشر


ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 01:00 AM.


images