لو نمت يوماً واستيقظت فوجدت أقرب الناس لك في الدنيا ليسوا بجانبك !!! - الصفحة 4 - منتدى عالم الأسرة والمجتمع
logo

الملاحظات

العلاقات الأسرية والإجتماعية أفضل الحلول لقضايا الأسرة والمجتمع والمراهقين والأطفال .

موضوع مغلق
قديم 23-08-2008, 01:01 PM
lovepeaceangel
قلم مبدع
 الصورة الرمزية lovepeaceangel
lovepeaceangel غير متصل  

الحمد لله الذي بنعمته تتم الصالحات

ايه الاخبار الحلوة دي يامصرية

ماشاء الله تبارك الله

ويارب حالكم من حسن إلى أحسن بإذن الله
قديم 24-08-2008, 04:07 AM
flouna
قلم وفي
flouna غير متصل  
يا أختى فى ناس كتير قوى زيك واكتر منك والله انا مريت بعام مثلك تماما وهم عند وفاه ابى ولكن لكى تعلمى ان الحمد لله على ما انتى فيه انا والدى كان معانا ليلا يضحك ويتكلم معنا ولم يكن مريضا اا قليلا دهب للطبيب و كانت حالته عاديه يعنى مش مريض جدا .......المهم سهرنا وضحكنا واتكلمنا وبعدين روحنا نمنا كلنا كالعاده انا واخواتى............وصحيت فى الصباح على والدى وهو ميت على الأرض لا حول له ولا قوه!!!!!!!!!!!!!!!صدقينى عمرى ما أتصدمت فى حياتى كلها اللى فاتت او حتى القادمه مثل هده الصدمه تخيلى انك مع شخص باليل وقاعده معاه واخر حاجه تشوفيها قبل ما تناى هو وبعدين تصحى على هدا المنظر الفظيع
بعدها تغيرت حياتى كلها الى الان والله لم اجد طعم للسعاده والفرحه مش عارفه ليه بعدها اختى تزوجت وانا تزوجت بس يعلم الله انى لم اشعر بطعم السعاده حتى فى فرحى ......احنا كنا اسره مترابطه جدا أب وأم و3 بنات عشان كده كلنا اتصدمنا..........لمادا أحكى لكى؟؟؟ أحكى لكى تعلمى يا عزيزتى ان الحزن لا يقتصر على حد كل واحد منا عنده ما يحزنه ولكنه يحاول ان يعيش ممكن يضحك امامك وتشعرى انه سعيد جدا ولكن انتى لا تعلمين ما يعانيه ......يا حبيبتى يقولون ان كل شى يولد صغير ومع الوقت يكبر ولكن الحزن يولد كبير ومع الوقت يقل ويصغر ........عيشى حياتك وتفائلى فى الله خير
موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
ماليك, الدنيا, اقرب, بصيت, يوم